علی اصغر باقرزاده

چرا کشاورزان شمال کشور باید 2.5 برابر بیشتر برای تأمین آب بپردازند

مازنیوز:علی اصغرباقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس در انتقاد نسبت به عملکرد مسئولان وزارتخانه های نیرو و کشاورزی تأکید کرد که مسئولان نباید دست کشاورزان شمال کشور را با افزایش بیش از ۲.۵ برابری هزینه آب ببندند

علی اصغر باقرزاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رهبر معظم انقلاب به دلیل لطف و محبتی که در بیانات اخیرشان نسبت به نمایندگان مجلس داشته‌اند، همگان را به اتحاد، همدلی و یکپارچگی برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دعوت کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزرای نیرو و کشاورزی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی مسئولان کشور رعایت اولویت‌ها و مسائل اصلی کشور و اقتصاد مقاومتی است ضمن اینکه امسال نیز به رفع موانع تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نامگذاری شده است، بنابراین در راستای این مهم به وزرای نیرو و کشاورزی تذکر می‌دهم چرا که سال‌هاست کشاورزان آبا و اجدادی حوزه انتخابیه‌ام از آب های شطی و رودخانه‌ها برای کشاورزی استفاده کرده‌اند، الان چه اتفاقی افتاده است که باید مبلغی 2.5 برابر بیشتر از سال گذشته برای آب بپردازند.

وی تصریح کرد: آیا مسئولین لایروبی، تفکیک اراضی انجام داده یا چاه‌های کشاورزی را برپا نموده‌اند، از سهم گازوئیل و نفت برای موتورها چه خبر؟ بنابراین جای تعجب دارد که چه دلیلی برای افزایش بیش از صد درصدی قیمت آب نسبت به سال گذشته وجود دارد؟ آیا قیمت برنج نسبت به سال گذشته دو برابر شده است؟

باقرزاده در ادامه خطاب به مسئولان افزود: شما را تو را به خدا دست و پای کشاورزان را نبندید و آنها را بیش از این اذیت نکنید؛ شما خود مانع هستید و ضد پشتیبانی عمل می‌کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزارت نیرو خاطر نشان کرد: به وزارت علوم به علت قطع مکرر برق در کشور به ویژه حوزه انتخابیه‌ام هشدار می‌دهم چرا که وضعیت زیرساخت برق در بابلسر و فریدونکار مطلوب نیست.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار