مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران منصوب شد

به گزارش از مازنیوز ؛ طی مراسمی با حضور سعدی پور، مدیرکل آموزش و پرورش و سرهنگ رضایی، جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

سرهنگ موسی حسین‌نژاد پس از دریافت حکم مأموریت خود گفت: بسیج یکی از شاهکارهای امام راحل (ره) بود که در دفاع مقدس هم بسیار کارساز و تأثیرگذار ظاهر شد.

وی افزود: شعار بسیج «مامی‌توانیم» است و تفکر جهادی همراه با این شعار، بسیج را از دیگر سازمان‌ها متمایز کرده و به شاخصه اصلی آن تبدیل شده است. مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: امروز بسیج علاوه بر اقتدار نظامی ابتکار عمل را در تمام زمینه های تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم از دشمن ربوده است.از این رو بسیج می تواند تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کند. حسین نژاد همچنین اذعان داشت: حضور بسیج به شکل سازمان یافته در تمام طرح های محرومیت زدایی، اقدامات جهادی، امداد و نجات در مواقع بحرانی و بلایای طبیعی در لحظه احساس می‌شود و به نحو چشمگیری مشهود است.

وی اظهار کرد: خواست جامعه از سازمان‌ها و نهادهای مهم حکومتی از جمله آموزش و پرورش که یک دستگاه محوری محسوب می شود، کارآمدی است.اعتقاد ما بر این است که آموزش و پرورش بنیادی ترین و محوری ترین دستگاه حاکمیتی است که زمینه ساز تمدن سازی نوین در ایران آینده است.

حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران نیز دفاع از رسالت انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف عالیه نظام را در گرو استفاده از نیروهای جوان دانست. وی افزود: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی دو مشاور امین برای آموزش و پرورش هستند که باید از ظرفیت این دو نهاد در آموزش و پرورش بهره‌برداری شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: می‌دانیم که دغدغه اصلی آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت، اجرای سند تحول بنیادین است و ما در بسیج فرهنگیان به عنوان یک بازوی کمکی، نقش تقویت کننده در اجرای این امر مهم را ایفا خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت؛ بسیج فرهنگیان یکی از بازوهای آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین است. علیرضا سعدی پور، بسیج و سپاه را منشأ اثر و برکت در کشور دانسته و گفت: بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان به عنوان دوبال در کنار دستگاه تعلیم و تربیت بوده و برای بهبود وضعیت موجود در آموزش و پرورش تلاش‌های شایسته‌ای انجام داده است.

در این مراسم سرهنگ موسی حسین‌نژاد به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان معرفی شد.فرماندهی سپاه شهرستان‌های بابلسر و سوادکوه از جمله مسئولیت های قبلی حسین‌نژاد بوده است. شایان ذکر است حسین نژاد، فرماندهی سپاه شهرستان‌های بابلسر و سوادکوه را در کارنامه خود دارد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار