مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا:

علامه حسن‌زاده‌آملی که به اینجا رسید این بود که تمام وجودش عبودیت شده بود.

مازنیوز:حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در مراسم ترحیم علامه حسن زاده املی اظهار کرد: در زمان پیغمبر مردم آن زمان جاهل بودند، سعی می کردند با کسانی که قوی باشند وصلت کنند، به دختران ظلم می کردند و برخی ها دختران را زنده به گور می کردند

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) اصل انسانیت را اورد ، عنوان کرد: کاری کرد کسانی که فقط زور و قدرت برایشان مهم بود، برای ایثار جان بدهند و در جنگ ها جهاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران ادامه داد: بعضی افراد بزرگ شدند ولی بزرگ نمانند،  وقتی به قران مجید بعنوان بزرگترین منبع انسان سازی برای همه مردم نگاه می کنیم، هدف خلقت را بیان کرده، گفته است ما انسان و جن را فقط یک چیز می دانیم و ان عبودیت است.

وی تصریح کرد: خالقی که پیروی از پیغمبر خدا کند در واقع پیروی از خود خدا است، کسی که نیاز به اب دارد ولی می بیند رفیق اش تشنه است، آب نمیخورد کار به جایی رسید که جان می دهند و این برای ان است که  به یک ایه که هدف خلقت است، برسیم.

رعایتی هدف خلقت انسان را با موانع بسیار خواند و اظهار کرد: هدف بدون مانع نیست و اینجا محل ازمایش هستیم، همه باید ازمایش شوند و به هین خاطر برخی از افراد جدا می شوند، برخی افراد خیلی بزرگ شدند ولی مغرور شدند و این باعث ریزششان شد.

وی افزود: شوروی که بمب های اتم را داشت به زباله دان تاریخ رفت و امریکا که قدرت دنیا بود، این روزها افول ان را می بینیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: چرا بعضی افراد عزت دارند و عزیز می مانند؛ چرا که خود را متصل می کنند، دلیل اینکه علامه حسن زاده که به اینجا رسید این بود که تمام وجودش عبودیت شده بود.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار