آیت الله لائینی

ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه دستگاه ها

مازنیوز:آیت الله محمدی لائینی در دیدار با مدیران رسانه استانی گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه دستگاه ها و نهادها است

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیران رسانه استانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در عرصه های مختلف اجتماعی، دینی و فرهنگی جهاد کرد، گفت: شهادت سردار سلیمانی به دنیا نشان داد که انقلاب زنده است و تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم وظیفه ماست.

 

آیت الله لائینی با بیان اینکه رسانه ملی با تهیه برنامه های مناسب در راستای آگاهی بخشی مردم بخوبی در برابر امپراطوری رسانه های غربی ایستادگی کرده است، افزود: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی کشورهای مسلمان در منطقه هستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران هم در این نشست با بیان اینکه رسانه استانی از ماه ها قبل با برنامه ریزی مدون به دنبال مردمی برگزار شدن دومین سالگرد شهید سلیمانی است،  گفت: شهید سلیمانی دارای یک مکتب درس آموز است و باید اندیشه زیبای شهید سلیمانی در کشور نهادینه شود.

دکتر هادی ابراهیمی افزود: رسانه استانی برای فروکش کردن ویروس کرونا با تهیه برنامه های مختلف دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل گام های موثری برداشت

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار