سیدمجید صالح‌پور

پایان دوره سه‌روزه کارگاه توانمندسازی مدیران مالی استان‌های شمالی

مازنیوز:مدیر توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از برگزاری کارگاه سه‌روزه آشنایی با قوانین بیمه تأمین اجتماعی و قانون کار به میزبانی این دانشگاه خبر داد

سیدمجید صالح‌پوراز برگزاری کارگاه سه‌روزه آشنایی با قوانین بیمه تأمین اجتماعی و قانون کار به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه مالی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.

 
وی افزود: با توجه به نیازسنجی انجام‌شده و با هدف ایجاد وحدت رویه در انجام فعالیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی، دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه تأمین اجتماعی و قانون کار و مسائل و مقررات مالیاتی دانشگاه با حضور مدرسان سازمان مرکزی برای معاونان مدیران و کارشناسان حوزه مالی استان‌های مازندران و گلستان در واحد ساری برگزار شد.

مدیر توانمندسازی دانشگاه آزاد ساری بیان کرد: این دوره‌ با فراهم‌سازی بستری برای افزایش سطح آگاهی مدیران مالی است تا با ارتباط مستقیم با بالاترین سطوح اجرایی مالیاتی تغییرات قانون را به‌درستی تفسیر و درک کنند.

صالح‌پور از نحوه برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره مربوط به آموزش قوانین و مقررات بیمه و مالیاتی بود و به‌طور کلی این کارگاه به‌نحوی بود تا موضوعاتی که مشکلات و مسائل روز دانشگاه را دربر می‌گیرد، مطرح شود.

وی تشریح کرد: شرکت در چنین دوره‌هایی و بهره‌مندی از نکات علمی و آموزشی مطرح‌شده توسط استادان برتر این حرفه می‌تواند زمینه صرفه‌جویی در پرداخت و کاهش خطاهای مالیاتی را فراهم کند.

مدیر توانمندسازی دانشگاه آزاد ساری توضیح داد: در این دوره که سه‌روزه برگزار شد، تعداد ۳۵ نفر از مدیران و معاونان مالی دانشگاه با مسائل روز بیمه‌ای و مالیاتی آشنا شدند

منبع :آنا

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار