علی بابایی کارنامی

تحقق آرمانخواهی و عدالت‌خواهی سرچشمه فعالیت دانشجویان باشد

مازنیوز:سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان "تحقق آرمانخواهی و عدالت‌خواهی باید سرچشمه فعالیت دانشجویان باشد" گفت: بیش از ۱۴ هزار مهندس در مازندران داریم که بیکار هستند

به گزارش مازنیوز:علی بابایی کارنامی  با حضور در دومین همایش بزرگ بسیج دانشجویی به مناسبت در پیش بودن بزرگداشت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بسیج دانشجویی را نماد آرمانخواهی در جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: دانشجو با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام، کانون تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های بزرگ است. 

وی با بیان اینکه تحقیق و آرمان خواهی و عدالت‌خواهی باید منشاء فعالیت‌های دانشجویی باشد؛ حرکت در مسیر توسعه پایدار در قالب نهادهای مدنی را ماموریت‌های مشخص دانشجویان و دانشگاهیان برشمرد و گفت: استاد و دانشجو هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه باید مشخصاً بر اساس اسناد بالادستی به نقش اصلی خود بپردازند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر سپردن کار به دست جوانان و نخبگان بر لزوم توجه به جوانان در گام دوم انقلاب، افزود: 33 سال پیش جوانان دانشجو در مقابل جریان غربگرا منشاء تحولات عظیمی در کشور شدند که  تاریخ‌ساز گشتند. 

بابایی یادآورشد: همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در برابر مردمی که همواره پشت نظام انقلاب بودند مسئول هستند و امروز مجلس و دولت باید با اقداماتی که انجام می‌دهند  امید را به جامعه برگردانند و مایه دلگرمی ملت و دولت باشند.

نماینده ساری و میاندورود با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا نمی تواند تفکر جوانان ما را بی هویت نشان دهد افزود: افکار دانشجویان ما مطابق با ارزش‌های و آرمان های  انقلاب اسلامی است و اگرچه فضای عدالتخواهی در کشور به سمت عدالت گستری حرکت نکرده است اما نیازمندیم که با نگاه جوانان بر مدار عدالت خواهی برگردیم.

 بابایی ایستادن مردم و مسئولین در یک خط را در 8 سال اول رمز پایداری انقلاب و از ارزش‌های اوایل انقلاب برشمرد و گفت: در گام دوم انقلاب هم مردم و مسئولین باید در یک صف قرار گیرند.

این نماینده با اشاره به اینکه 14 هزار مهندس بیکار در مازندران داریم، گفت: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم تصمیم گرفتند برای مردم صادقانه کار کنند و در این بین به نظرات کارشناسانه دانشجویان و دانشگاهیان و نخبگان نیازمند است.

وی اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی بود اما امروز با کارکرد ارقام پی حل مشکلاتیم  در حالی که انقلاب اسلامی گفتمان شهید مطهری و بهشتی ها بوده است و شاهدیم در برنامه هفتم و با روی کار آمدن دولتی انقلابی کارآمد و مردمی در همین مدت کوتاه در برابر بهانه‌های برجامی ، توانست اوضاع کرونا و واکسن را به سامان برساند  و بر مدار  حاج قاسم سلیمانی در مذاکرات و دیپلماسی ظاهر  گردد و کدخدا را در قاعده جمهوری اسلامی تعریف کند. 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار