معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران

زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم

به گزارش ماز نیوز، حجت‌الاسلام محمد قمی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار کرد: انتظار از استان مازندران در پیشبرد مکتب اهل بیت (ع) با توجه به هویت سترگ و سابقه تاریخی، مجاهدت و رشادت‌ها بسیار فراوان است که در همین‌جلسه از مجاهدت‌های سالیان سال استاد شکریان تشکر دارم و امیدواریم‌ همه استان‌ها از برکات وجودی و کار عملیاتی ایشان بهره‌مند شوند که شاگرد تراز از آیت الله مصباح یزدی بودند.

وی همچنین با قدردانی از قبول زحمت حجت‌الاسلام شریف‌تبار به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گفت: برکات موثر حضور ایشان فراوان است و ستاد محکم حامی آقای شریف‌تبار است و امیدواریم در استان مازندران شاهد اتفافات موثر رو به جلو تحت نظر نماینده ولی فقیه در مازندران باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: در این نبرد و نزاع فرهنگی و زیر آتش تبلیغاتی دشمن، حتی اگر کوه کنده شود باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم ، محکم و متواضع هستیم و کار جدی است و باید با همه مخاطرات پیش رفت.

وی گفت: مردم باید کار مجاهدان تبلیغی را حفظ کنند و باید برای آن هزینه کرد و باید روحانیون گام‌ها را محکم به زمین بدوزند و ثابت قدم باشند.

قمی افزود: در مواجه فرهنگی سخت و پیچیده امروز باید روحانیت نقش‌آفرینی کنند و بدرخشند تا موثرتر باشند. وی اظهار کرد: از نظر رهبری دشمن امروز جنگ روانی را به راه انداخته و پشتوانه مردم، اراده واحد و نیرومند است.

قمی گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های متنوع انسانی و تعامل با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه و به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبه‌ای فارغ بال از تنوع نظارت و تفاوت آرا در جریان فرهنگی انقلاب، با استفاده از خردورزی جمعی و اتصال به سرمایه‌های معنوی و علمی تبلیغی حوزه‌های علمیه برای تعامل و تکامل گام برداشت.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام ناصر شکریان از وی به عنوان فردی دغدغه‌مند در حوزه دین و فرهنگ نام برد که حرف، طرح، فکر و ایده داشتند و پیگیر امور بودند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، اظهار کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام شریف‌تبار هم در ادامه این مسیر، راه را بهتر از مدیران قبلی پیش بده و مسیر را کامل کنند و به انتصاب و انتخاب سازمان اعتماد می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در برابر دین سه وظیفه برعهده داریم،خاطر نشان کرد: اول اینکه مردم را دیندار کنیم،«اگر بی‌دین نکنیم» که برخی از آخوندهای بیگانه مسائلی را بیان‌ می‌کنند که درست نیست. وی گفت: باید در برابر دین پیام‌رسانی کرده و رسانه باشیم و باید مساجد و محافل و نماز جماعات و تلاش‌های دینی ما باید زیاد باشد که اکنون با وجود کرونا مساجد وضعیت خوبی ندارند و نیمه‌تعطیل است.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار