آیت الله علیرضا اعرافی

انقلاب اسلامی را تک بعدی نداست و گفت: نهضتی برای تمام بشر است.

مازنیوز:آیت الله علیرضا اعرافی در جمع بیش از ۶۰۰ مبلغ دینی مازندران با بیان اینکه روحانی باید در تبلیغ خود فکری روشن، حساس و بیانی شفاف داشته باشد. گفت: مهارت و دانش تبلیغی اساس‌ترین ویژگی است که اگر مُبلغ آن را نداشته باشد، به گوشه نشینی اجباری محکوم خواهد شد.

آیت الله اعرافی افزود: آیت الله حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی چراغ در همه این سال‌ها راه هدایت هستند و سهم بزرگی در رشد عقلایی و پیشبرد دین نقش تعیین کننده‌ای داشتند.

وی خطاب به مبلغانی که در طرح‌های هجرت و امین در روستاها، شهرها و مدارس حضور پیدا کردند و به تعالیم دینی پرداختند، گفت: از موانع عمده جلوگیری از موفقیت، تبلیغ جنود شیطان و هوا و هوس، رویکردهای ضد دینی و و دور از انسانیت غرب و تکثر و تنوع رسانه‌ها هستند که غالباً در فرو ریزی معنویت و اخلاق نقش دارند.

آیت الله اعرافی گفت: انقلاب اسلامی نهضت نفت و تک بعدی نیست، نهضتی برای کل بشر است و با وجود خود معادلات خصمانه غربی‌ها را به هم زده که البته در این راه دهها هزار شهید شده‌اند تا پیام انقلاب به جهان برسد.

مدیر حوزه‌های علمی کشور افزود: در چند سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری و مطالعات گسترده انجام شده ۲۰ حرکت راهبردی برای حوزه‌ها تدوین شده که قرار است ریل و سیر حوزه باشد.

مدیر حوزه‌های علمی کشور افزود: نخستین برنامه پنج ساله حوزه با ۴۰ مضمون، ۴۰۰ هدف و ۹۰۰ عنوان برنامه ریزی شد که در آینده‌ای نزدیک برش استانی و مدرسه‌ای آن ابلاغ خواهد شد

منبع:مهر

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار