۲۴۶ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه ۱۴ فروردین از آموزش حضوری بهره‌مند می‌شوند

مازنیور: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: از ۵۵۰ هزار دانش آموز در مازندران ۲۴۶ هزار نفر در مقطع آموزش متوسطه هستند که ۱۴ فروردین از آموزش حضوری در مدارس بهره‌مند می‌شوند. 

علی دهقان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یکشنبه ۱۴ فروردین ماه سال جاری مدارس مازندران بازگشایی و آموزش حضوری می‌شود، اظهار کرد: بعد از حدود دو سال محدودیت کرونایی بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تمامی مدارس بازگشایی و تدریس به صورت حضوری انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه شروع آموزش حضوری در مدارس با ابلاغ وزارت آموزش و پرورش انجام شد، افزود: برای اجرای آموزش حضوری در مدارس دستورالعمل ۱۲ بندی با رعایت شیوه نامه بهداشتی به تمامی ادارت استانی اعلام شده است.

دهقان از فراهم شدن زیر ساخت برای آموزش حضوری در مدارس استان خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی با ادارات شهرستانی و دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران انجام شد تا دانش آموزان بدون دغدغه به فراگیری حضوری بپردازند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه خانواده‌ها و دانش‌آموزان تمایل به آموزش حضوری داشتند، تصریح کرد: در مدت دو سالی که محدودیت کرونایی سبب آموزش الکترونیکی و مجازی شد نشان داد که دانش آموزان با افت تحصیلی و کم تحرکی مواجه شده‌اند.

این مسؤول با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش در اولویت است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۷۰۰ هزار دانش‌آموز امتحان نهایی را به صورت حضوری داده‌اند؛ براساس کد ملی هیچ دانش‌آموزی به کرونا مبتلا نشد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: از ۵۵۰ هزار دانش آموز در مازندران ۲۴۶ هزار نفر در مقطع آموزش متوسطه هستند.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار