حضور سپاه کربلا در کنار جهادکشاورزی برای مدیریت در بازار / مردم به تبلیغات تضعیف کننده رسانه‌های خارجی توجه نکنند

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‌و‌گو با ماز نیوز با اشاره به شرایطی که امروز بر کشور ما، نظام بین‌الملل و منطقه حاکم است، اظهار کرد: این شرایط حساس حاکی از آن است که مسولان باید دغدغه‌مندانه خدمت کنند تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی گفت: مجموعه حاکمیت و نظام شرایطی فراهم کردند تا سپاه در همه حوزه‌های مربوط به پاسداری از انقلاب نقش داشته باشند.

مسلمی ادامه داد: آنچه که سپاه را در منطقه و جهان به عنوان یک قدرت برتر معرفی می‌کند، قدرتی به نام بسیج است که برخواسته از عامه مردم و در بین مردم است و همه شرایط را با پوست و گوشت خود لمس می‌کند، بر همین اساس می‌تواند کمک خوبی برای برون‌رفت از مشکلات باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: در همه عرصه‌ها با رصد تهدیدات و آسیب‌ها در کنار دستگاه‌های حاکمیتی، نهادها و ارگان‌هایی هستیم که به مردم خدمات ارائه می‌دهند و امروز هم در سازمان جهادکشاورزی مازندران به عنوان یک بازوی اجرایی در حوزه بهبود شرایط تولید و تامین نهاده‌ها و کالاهای اساسی هستیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه برای تسریع در خدمت‌رسانی و کمک به حل مشکلات در کنار جهاد کشاورزی هستیم، خطاب به مردم گفت: با حساسیت زیاد مسائل موجود در جامعه را رصد می‌کنیم تا بتوانیم خدمت شایسته‌تری به مردم ارائه کنیم.

مسلمی ادامه داد: به لطف خدا و تلاش‌های دولت انقلابی و مردمی، امروزه استان مازندران شاهد شرایط مطلوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است، شرایط بازار و اقلام اساسی پس از اصلاح ساختار اقتصادی به خوبی مدیریت شد و انبارهای استان از ذخیره مطلوب کالاهای اساسی برخوردار است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در حوزه مواد پروتئینی دغدغه و کمبودی نداریم و امروز همه مسؤولان دغدغه‌مندانه و به صورت شبانه‌روزی در حال کار و تلاش هستند تا مشکلات را پیش‌بینی و برطرف و روند خدمت‌رسانی را تسهیل کنند.

مسلمی افزود: مردم به تبلیغات تضعیف کننده رسانه‌های خارجی توجه نکنند و واقعیت‌های موجود را با تبلیغات منفی دشمنان تطبیق دهند تا به کذب و دروغ بودن این رسانه‌ها پی ببرند.

وی با اشاره به اینکه واقعیت این است که آرامش نسبی در بازار داریم و در حوزه‌های اقلام اساسی و کالاهای ضروری و خدماتی مانند آب و برق گاز شاهد پایداری هستیم، ادامه داد: باید کمک کنیم با صرفه‌جویی در مصرف کالاها و انرژی بتوانیم مدیریت خوبی بر این شرایط داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: با بررسی شرایط کنونی دنیا و کشور نسبت به سال گذشته به این امر پی خواهیم برد که همه دنیا درگیر افزایش قیمت و یا محدودیت در تولید و تامین برخی کالاهاست و کشور ما هم به تبع آن از این شرایط تبعیت می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه ما در قبال مردم این است که تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مردم در بهترین شرایط زندگی کنند و در رفاه و آسایش باشند. 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار