استاندار مازندران گفت:

مازندران با وفاق و همدلی روی ریل توسعه قرار گرفت / پروژه های خوبی؛ در سال های اخیر در مازندران به بهره برداری رسیده است

احمد حسین‌زادگان روز یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری بابلسر، اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکل و مانع استان مازندران طی دهه‌های اخیر واگرایی و عدم تمرکز بر مشکلات استان به عنوان یک پیکره واحد بود.

وی افزود: همواره اولویت ما در مدیریت استان و تاکید دولت بر ایجاد وفاق و همدلی میان مسئولان استانی و مردم بود تا با تمرکز بر نقاط مشترک مازندران را در مسیر توسعه و حل مشکلاتش قرار دهیم.

استاندار مازندران، گفت: یکی از عوامل اصلی عقب‌افتادگی توسعه مازندران واگرایی بوده است که ما سعی کردیم از آن خارج شویم. حسین‌زادگان، تاکید کرد: همه ما فرزندان این مرز و بوم هستیم و هر کسی باید در طول دوران مسئولیت خود گام موثری برای استان بردارد و بعد مسئولیت را در اختیار فرد بعدی قرار دهد.

وی توسعه استان را از هر مسئله و نگرش فردی مهم‌تر توصیف کرد و افزود: آنچه مازندران به آن نیاز دارد نگاهی واحد و حرکت همگانی در مسیر توسعه و رفع موانع است که نمی‌توان با حرکت انفرادی آن را به پیش برد. استاندار مازندران مردم را بهترین قاضی دانست و افزود: گذشت زمان باعث قضاوت بهتر و عادلانه در مورد اقدامات انجام شده خواهد شد.

حسین‌زادگان مردم را بسیار هوشیار و فهیم توصیف کرد و گفت: به طور حتم مردم بهتر از همه می‌دانند شرایط کشور طی سال‌های اخیر در شدیدترین جنگ اقتصادی قرار داشته و بر کسی هم مشکلات ناشی از کرونا پوشیده نیست.

وی تحلیل‌ها را بر ظرف زمان و شرایط قابل اتکا دانست و اظهار کرد: در شرایطی که کرونا و تحریم دامن‌گیر کشور و دشمن نیز در حال تفرقه‌افکنی بود، توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره‌ برداری برسانیم.

امروز با حضور استاندار مازندران پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری بابلسر با اعتباری حدود ٢٠٠ میلیارد تومان شامل ساخت پل چهارم با اعتبار ١١٠ میلیارد تومان، عمارت شهرداری با اعتبار 35 میلیارد تومان، ساخت استخر دوقلو برای آقایان و بانوان با اعتبار٢٠ میلیارد تومان و گلخانه شهرداری با اعتبار ٥ میلیارد تومان و پیاده‌روسازی هسته مرکزی شهر به بهره‌برداری رسید

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار