رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور:

بیمه رسانه ای دغدغه خبرنگاران در کشور است

مازنیوز:رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور، مشکل بیمه رسانه ها را دغدغه اصلی خبرنگاران در کشور بیان کرد و گفت: با نگاه ویژه معاون جدید مطبوعاتی وزارت ارشاد این مشکل حل می شود

به گزارش مازنیوز:ساسان شیخی در حاشیه نشست خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه معاون جدید مطبوعاتی از بدنه رسانه و با مشکلات حوزه رسانه آشنایی کامل دارد، افزود: به نظر بنده در حوزه معاونت مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین انتخاب را داشته و قطعاً مهدی پور در حوزه رسانه بهترین کارنامه و موفقیت را خواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: امروز رسانه‌های کشور در حساس‌ترین دوره خود قرار دارند و رفع مشکلات رسانه‌ای در حوزه مرکز و شهرستان‌ها قطعاً در اولویت معاون جدید مطبوعاتی قرار خواهد گرفت و با مطالعه و برنامه ریزی دقیق سر فصل جدیدی در حوزه رسانه‌ها شاهد خواهیم بود.

شیخی تصریح کرد: قطعاً در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌ها با معاون جدید مطبوعاتی دغدغه خانه‌های مطبوعات و مدیران رسانه‌ها مطرح خواهد شد زیرا امروز بسیاری از برنامه‌های معاونت مطبوعاتی مخصوصاً اداره کل مطبوعات داخلی نیاز به تغییر دارد.

وی بیان داشت: مشکل بیمه رسانه که دغدغه اصلی خبرنگاران در سراسر کشور است با نگاه ویژه مدیرعامل جدید صندوق هنر و تعامل با این صندوق قطعاً رفع خواهد شد و نتایج خوبی در این بخش رخ می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور بیان داشت: در حوزه استانی نیز با مشکلات رسانه‌های منطقه‌ای آشنایی کامل وجود دارد و یکی از برنامه‌های مهم حضور در استان‌ها و اجرای عدالت در بحث یارانه‌های رسانه‌ای و توزیع کاغذ خواهد بود.

شیخی بیان داشت: امروز رسانه‌های کشور از بخشنامه‌های غیر قانونی و خارج از قانون مطبوعات اداره کل مطبوعات داخلی گلایه بسیار دارند و امیدواریم شاهد تغییر ساختار فعلی اداره کل مطبوعات داخلی به نفع همه رسانه‌ها باشیم.

وی اذعان داشت: خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور به عنوان تنها تشکل جامع رسانه‌ای که نظارت بر آن بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است قطعاً با تفکر و نگاه صنفی معاون جدید مطبوعاتی به جایگاه اصلی خود خواهید رسید و دخالت مستقیم اداره کل مطبوعات داخلی در مدیریت خانه‌های مطبوعات استان‌ها قطع خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار