نماینده ولی‌فقیه در مازندران

تکمیل پروژه‌های کلان در مازندران

مازنیوز:نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به آغز به کار استاندار جدید، خواستار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شد و گفت: طرح‌ها و پروژه‌های که باعث تحول بزرگ در استان می‌شود در دستور کارنماینده عالی دولت درمازندران قرار بگیرد

به گزارش مازنیوز:حجت السلام والمسلمین محمدباقر محمد لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری، نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیزکاری توصیه کرد و گفت: خدا را شاکریم که ما را به پاکی، ایمان و تقوا راهنمایی کرده است؛ شکرگزاری به درگاه الهی از مهم‌ترین خصوصیات انسان محسوب می‌شود و شکر این نعمات بر همه ما لازم و ضروری است.

وی بابیان اینکه قرآن، اهل‌بیت و ائمه اطهار هدایت الهی هستند و باید به آن‌ها ایمان آوریم، نور و روشنایی، برتری، دستگیری را از ویژگی‌های مهم هدایت الهی دانست و افزود: در مقابل راهنمایی شیطان است که انسان را به گمراهی و ضلالت سوق می‌دهد که می‌توان به شیطان بزرگ آمریکا اشاره کرد.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران، فضای مجازی را بستر مهم برای ورود دلالت شیطانی دانست که گاهی به سمت فعالیت‌های نامتعادل و نامتعارف حرکت کرده و جهت‌گیری به سمت‌وسوی خدا را کم می‌کند بر ضرورت مدیرت فضای مجازی تأکید کرد.

وی به مناسبت‌های پیش رو ازجمله سالروز ارتحال حضرت معصومه (س) کریمه اهل‌بیت، سالروز شهادت سردار شهید تهرانی مقدم (پدر صنعت موشکی ایران) اشاره کرد و افزود: امروز سردار تهرانی‌ها سردار دفاع و امنیت بنیان کشور هستند.

حجت السلام والمسلمین محمدی لائینی به سالروز بزرگداشت علامه طباطبایی و روز کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «کتاب یکی از ارزشمندترین فراورده‌های بشری و گنجینه بزرگ‌ترین ثروت‌های بشر یعنی دانش و تحقیق است»، کتاب مادر تمدن‌هاست باید مسئله کتاب و کتاب‌خوانی را جدی بگیریم.

امام‌جمعه ساری به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد که یکی از بهترین اقدام بعد از پیروزی انقلاب است، ادامه داد: قانون اساسی عصاره و نتیجه زحمت اهل‌بیت، علما و شهداست.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران به آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران اشاره و از تلاش‌های استاندار سابق (احمد حسین زادگان) قدردانی و برای استاندار جدید آرزوی توفیق کرد یادآور شد: برخی از رسانه‌ها متأسفانه با برداشت نادرست از صحبت‌های من در آیین تودیع و معارفه استاندار مازندران که روز گذشته در ساری انجام شد مطالبی را عنوان کردند که اخلاق رسانه‌ای در آن رعایت نشد؛ رسانه‌ها اخبار را به‌درستی منتشر کنند.

وی بابیان اینکه رویکرد ما در استان باید به سمت اقتصاد، عمران و آبادانی، رفع موانع تولید، معیشت و اشتغال حرکت کند، خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی، عدالت، جوان‌گرایی و تقویت جریان انقلابی از ضروریات جامعه امروز است که باید به آن عمل کرد.

وی بابیان اینکه هزینه‌های جاری، تشریفات، لوکس گرایی، ماشین‌های خارجی و غیره ازجمله مشکلات و مسائل است، گفت: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از هزینه‌ها صرف تأمین بارگاه می‌شود تا مملکت.

نماینده ولی‌ فقیه در مازندران با اشاره به آغز به کار استاندار جدید، خواستار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شد و گفت: طرح‌ها و پروژه‌های که باعث تحول بزرگ در استان می‌شود در دستور کارنماینده عالی دولت درمازندران قرار بگیرد.

وی گره‌گشایی از مشکلات را مهم‌ترین اصل دانست و افزود: برخی مشکلات در استان وجود دارد که استاندار می‌تواند با تمرکز بر این موضوع و حل آن مسیر توسعه را هموار کند.

 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار