رئیس هیئت مدیره مرکز نیکوکاری رسانه ای سردار سلیمانی مازندران

ساخت مستند “ سردار نیکی ها “ در مازندران کلید خورد

مازنیوز:حسین قربانی رئیس هیئت مدیره مرکز نیکوکاری رسانه ای سردار سلیمانی مازندران از آغاز ساخت مستند سردار شهید قاسم سلیمانی توسط این مرکز در استان خبر داد

به گزارش مازنیوز:حسین قربانی در حاشیه دیدار با خانواده شهید هادی باغبانی شهید شاخص رسانه ای کشور در سال ۱۴۰‪۰  اظهار داشت‌؛ قرار است به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و اشاعه اقدامات خیرخواهانه و نیکوکارانه این شهید والامقام با اذن گیری از خانواده شهید شاخص رسانه ای کشور و از شهدای جبهه مقاومت شهید باغبانی ساخت مستند اقدامات نیکوکارانه و خیرخواهانه سردار سلیمانی تحت عنوان “ سردار نیکی ها ” آغاز شود.

وی افزود؛ این اقدام بدیع با همکاری سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا‌ و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز مازندران و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در استان آغاز خواهد شد.

قربانی گفت؛ به این منظور با حضور سرهنگ پاسدار بازوند فرماندهی سپاه شهرستان بابلسر؛ حق شناس رئیس بسیج رسانه مازندران و اصحاب رسانه استان در منزل پدر شهید باغبانی کار ساخت مستند سردار شهید سلیمانی با اذن گیری از خانواده شهید باغبانی در بابلسر آغاز شد.

قربانی با اشاره به اینکه آغاز ساخت مستند سردار نیکی ها با ولادت حضرت زینب (س) را به فال نیک می گیریم‌ افزود: قرار است کار ضبط و تولید این مستند طی هفته آینده با سفر تیم مستندساز به استان کرمان و زادگاه سردار شهید سلیمانی آغاز شود.

این فعال رسانه ای مازندران با تاکید بر همکاری اهالی رسانه استان برای بهتر اجرا شدن این اقدام ملی نیک اندیشانه؛ گفت؛ از مستندسازان و اهالی فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس و مقاومت می خواهیم ما را در غنابخشی برای ساخت مستند سردار سلیمانی یاری رسان باشند.

وی با اظهار امیدواری از تولید و پخش مستند سردار نیکی ها همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در دی ماه امسال گفت؛ قرار است فراخوان نخستین جشنواره ملی نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دی ماه امسال ارائه و مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی مصادف با سالگرد شهدای خانطومان در اردیبهشت۱۴۰‪۱ مقاومت سال  برگزار شود

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار