حسین علیزاده فعال رسانه ای؛

استانداری مازندران متبرک به نام بلند شهید گمنام

مازنیوز: تشییع و تدفین بدن مطهر و مقدس یکی از شهدای گمنام وطن در استانداری مازندران که پس از سالها انتظار  و در دوران مدیریت یکی از همرزمان شهدا و سکاندار فعلی مدیریت ارشد استان به نتیجه رسید شایسته تقدیر است .

استاندار جهادی و ارزشی که خود یکی از مدافعان امنیت و اقتدار میهن اسلامی بوده و سالها در گمنامی عنوان مقدس سربازان امام زمان (عج) و نایب برحقش مقام معظم رهبری را با خود داشته و اینک بعنوان سکاندار مدیریت ارشد مازندران برای توسعه و پیشرفت این خطه زرخیر از محضر شهدا بویژه مظلوم ترین شهدای خوشنام وطن، طلب استمداد نمود و با استقرار یک فضای مناسب در صحن و سرای استانداری این نهاد عالی استان را به وجود مبارک شهید متبرک ساخته است 

استاندار انقلابی مازندران با این اقدام ارزشمند به همه مدیران و مسئولان گوشزد نمود که شهدا همواره ناظر و حاضر و شاهد ما هستند 
هر چه در توان و تخصص و تعهد دارید باید برای مردم و نظام اسلامی سرمایه گذاری کنید
شهدای عزیز ابدان مطهرشان را برای صیانت و پاسداری از حریم و ناموس و وطن صادقانه و خالصانه فدا کردند تا امروز مدیران و مسئولان با طیب خاطر و امنیت بر کرسی های مسئولیت تکیه بزنند! اما باید بدانیم که شهدا بر لحظه لحظه اعمال و رفتار همه ما بویژه مدیران نظارت دارند.

استاندار ارزشی دولت سیزدهم در مازندران با اقدامات درخور تحسین و قابل تقدیر ، دست رانت خواران و فرصت طلبان را از حریم انفال و اموال عمومی کوتاه ساخت اجرای طرح آزادسازی سواحل دریای خزر که سالها مسکوت مانده بود امروز با بیش از هشتاد درصد پیشرفت جزء اقدامات شایسته دولت دکتر رئیسی هست 
کوتاه کردن دست غارتگران جنگل و منابع طبیعی از دیگر اقدامات برازنده مدیریت ارشد استان هست 
پیگیری سرمایه گذاری در بخش صنعت و کشاورزی و بازرگانی نیز از دغدغه های جدی و روزانه استاندار مازندران هست
پیگیری مدیریت پسماند و بازیافت زباله که یک مشکل دراز مدت و مسئله ای با قدمت حدود بیش از سی ساله استان هست از دیگر اقدامات مهم دکتر حسینی پور بوده که بزودی اثرات آن پدیدار خواهد شد.

همه این تلاشها و کارکردها با مدد و عنایت شهدای عزیز به نتیجه رسیده است و روحیه جهادی و کارآمد مدیریت ارشد استان با استعانت از نام و راه شهدا تبلور یافته است.
اینک به پاس حضور شهید گمنام در استانداری امیدواریم همه مسئولان با درک شرایط حساس کنونی در جهت خدمت صادقانه به مردم و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با الگو سازی و نصب العین قرار دادن رفتار شهدا در مسیر تحقق آرمانهای اصیل انقلاب تلاش نمایند .

حسین علیزاده 
فعال رسانه ای مازندران

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار