سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران حل مشکل بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است

مازنیوز:سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان شرق استان که در حاشیه بازدید از واحد تولیدی حلاوت شهرستان نکا برگزار شد،

استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان شرق استان که در حاشیه بازدید از واحد تولیدی حلاوت شهرستان نکا برگزار شد، با بیان اینکه برای تحقق توسعه و رشد اقتصادی، مدیران باید در میدان و کنار تولیدکنندگان استان باشند ،گفت: امروز خرسندیم که توانستیم مجددا یکی از واحدهای صنعتی دیگر این استان را از نزدیک بازدید کنیم تا فرصت ها و امکاناتی که باید در اختیار این مجموعه قرار داده شود مورد بررسی قرار گیرد.

حسینی پور، افزود: تولید مواد غذایی امروزه یکی از مهم ترین مولفه های رشد اقتصادی هم در سطح بین المللی و هم در سطح داخلی محسوب می شود.

حسینی پور با اعلام اینکه دو موضوع مهم مطرح شده از سوی تولید کنندگان در جلسه امروز، حذف بوروکراسی زائد و قطع فساد اداری بود، گفت: تعهدات بانکی و اجرایی نشدن مصوبات در کارگروه های تخصصی که بدون ضمانت اجرایی بوده نیز یکی از مشکلات دیگر واحد های تولیدی است.

 
   
وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم طی یکسال اخیر بیشترین تلاش را در مبارزه با فساد اداری انجام داده است، اظهار داشت: امروز ما در مبارزه با فساد مصمم هستیم و یکی از راهکارهای کاهش فساد اداری ایجاد ساختارهای دقیق و بروز اداری است که در دستور کار استانداری قرار دارد.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: برای صدور مجوزها برنامه ریزی مفصلی انجام‌ شده است که داشبورت مدیریتی برای مدیران، بویژه دستگاه های نظارتی بزودی طراحی می شود تا کسی نتواند از روند صدور مجوزها سوءاستفاده کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه خروج از وضعیت کنونی ملزم به همکاری و همیاری تولیدکنندگان و مسئولین است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های بالای استان، مراکز تولیدی موجود باید بدنبال توسعه باشند و مسئولین نیز باید با اقدام جهادی، موانع تولید را رفع کنند.

حسینی پور با عنوان اینکه شعار مازندران قوی را با دانش، تخصص و همدلی انقلابی میان مدیران و تولیدکنندگان استان می توانیم عملی کنیم، گفت: به توسعه استان در آینده امیدواریم چرا که در این مدت با تلاش ها و اقدامات انجام شده در استان، این چشم انداز مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است، تاکید کرد: هدف اصلی ما در استان، تحقق اشتغال جوانان تحصیلکرده با فعالیت دانش بنیان واحدهای تولیدی است.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار