آزادی کناری امام جمعه هادیشهر: در خطبه نماز جمعه بیان کرد

در تایید و ردصلاحیت نامزدهای شورای شهر نقشی نداشته‌ام

به گزارش ؛ خبرنگار مازنیوز: حجت‌الاسلام حسین آزادی کناری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته در امان ماندن از شرارت های انسی و جنی را یکی از آثار تقوا برشمرد و اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که گاهی مشاهده می‌شود این است که برخی از افراد کم تقوا و بی توجه به اراده الهی هنگامی که تصمیم می‌گیرند تا شخصی را مورد اذیت قرار دهند به سراغ کار حرامی مثل طلسم می روند. وی با بیان اینکه رعایت تقوا تنها چیزی است که می‌تواند ما را از این شرارت‌ها حفظ کند، افزود: انسان با غرق شدن در مادیات، زیبایی‌ها و زیورآلات دنیایی، فاصله گرفتن از خدا و معنویت و عدم توکل و توسل یه اهل بیت علیهم‌السلام به سراغ طلسم و کارهای حرام می‌رود.

امام جمعه هادی‌شهر بیان کرد: ایمان به خدا، خواندن سوره های چهارقُل در زمان طلوع و غروب آفتاب، همراه داشتن حرز امام جواد(ع)، به همراه داشتن آیه ۸۱ و ۸۲ سوره مبارکه یونس، آیات ۲۲ تا ۳۷ سوره نازعات، آیات ۱۱۸ تا ۱۲۲ سوره اعراف، آیت‌الکرسی و ذکر لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم موجب می‌شود تا انسان از شرورت های انسی و جنی در امان بماند. مقاومت تنها راه پیروزی در برابر مستکبران حجت‌الاسلام آزادی‌کناری در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: متاسفانه سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه سکوت اختیار کردند و حتی در داخل کشور نیز افرادی که تا دیروز برای جنایاتی که در فرانسه اتفاق افتاده بود سیاه‌پوش می‌شدند امروز در مقابل جنایات هولناک رژیم کودک‌کش اسرائیل سکوت کردند و از مردم بی‌گناه فلسطین دفاع نمی‌کنند.

 

وی مقاومت را تنها راه پیروزی در برابر مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت که از امکانات و سلاح‌های مدرن بی‌بهره است سر تسلیم فرود آورده است و شکست خورده است. فتنه پیش‌رو فتنه‌ی مشارکت حداقلی است حجت‌الاسلام آزادی‌کناری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: مساله فتنه در بستر انتخابات یکی از مهم‌ترین نکته ای است که باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شد و در منابر و سخنرانی‌ها، مردم را از این فتنه آگاه کرد.

 

امام‌جمعه هادی‌شهر بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی که قبل از انقلاب، ایران را از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی زیرسلطه خود قرار داده بودند امروز پس از ۴۰ سال که حاکمیت آنها کنار رفت و نمی‌توانند از راه جنگ انقلاب را تغییر دهند به فتنه متوسل شدند. وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تربیت مزدوران داخلی، روی کار آوردن نفوذی‌ها در مناصب مهم دولتی و کسانی که قرابت فکری با غرب دارند درصدد ضربه به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

 

 

حجت‌الاسلام آزادی کناری با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در بستر انتخابات می‌خواهند حکومت را به شکل غیر مستقیم و غیرعلنی مدیریت کنند، تصریح کرد: آنها می‌خواهند با روی کارآمدن نیروهای هم‌فکر خود انقلاب اسلامی را از درون تهی کند همانطور که در دو دولت سازندگی و اصلاحات دشمن تغییر را در جمهوری اسلامی آماده می‌دیده است.

امام‌جمعه هادی‌شهر ادامه داد: اما ۱۶ سال پس از جنگ دولتی روی کار آمد که با شعار غرب‌ستیزی در مقابل خواسته ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد اما دشمن تمام توان خود را برای مقابله با مدیریت انقلابی به کار گرفته بود که در سال ۸۸ بعد از ناکامی در انتخابات امنیت جمهوری اسلامی را مورد خدشه قرار داد تا با ایجاد آشوب‌ها بتواند به هدف خود برسد که با هوشیاری مردم و نقام معظم رهبری ناکام ماند وی افزود: پس از دولت احمدینژاد شخصی روی کار آمد که علنا میگفت آمریکا کدخدای دنیاست و دشمن برای روی کار آمدن چنین رئیس جمهوری در شبکه های خودش تبلیغ می‌کرد که در این ۸ سال با بی تدبیری ها، خیانت‌ها و بی کفایتی‌ها اقتصاد، فرهنگ و اعتقادات مردم نسبت به جمهوری اسلامی سست شد.

 

حجت‌الاسلام آزادی با تاکید بر اینکه دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و فتنه پیش‌رو فتنه عدم مشرولیت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: فتنه عدم مشروعیت اصل انقلاب نقشه جدید دشمن است که انتخابات به گونه ای برگزار شود تا مشارکت حداقلی صورت گیرد. وی افزود: دشمن درصدد است تا رفراندوم دیگری در نظام برگزار شود و اگر نظام قبول نکند فتنه‌ای بدتر از ۸۸ را در ایران آغاز کند که مردم باید هوشیار باشند و فریب نقشه‌های دشمن را نخورند.

وی افزود: برجسته کردن مشکلات اقتصادی، بهانه شیوع ویروس کرونا، تحریک افراد رد صلاحیت‌شده را از نقشه‌های دشمن برای مشارکت حداقلی و زیر سوال بردن نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار باشند تا در دام دشمنان نظام گرفتار نشوند و با حضور در صحنه انتخابات دشمن را ناکام کنند.

 

در تایید و ردصلاحیت نامزدهای انتخاباتی نقشی نداشته‌ام حجت‌الاسلام آزادی کناری با اشاره به عدم دخالت در تایید و رد صلاحیت برخی از افراد در شورای شهر بیان کرد: بنده بارها عرض کردم با دستورالعملی که از ناحیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور آمده، حق دخالت در امور انتخابات شوراها را ندارم و دخالت نمی‌کنم اما برخی از افراد با ایجاد شایعه و مظلوم نمایی این شایعه را درست کردند که امام‌جمعه در تایید و رد صلاحیت‌ها نقش داشته است. وی افزود: به صراحت می‌گویم که بنده هیچ دخالتی در تایید و رد افراد نداشته‌ام و این دروغ را که از سوی برخی از افراد مطرح شده را تکذیب می‌کنم. امام‌جمعه هادی‌شهر تصریح کرد: شرعا و قانونا ائمه جمعه از دخالت در تایید و رد صلاحیت‌ها منع شدند و تنها مساله‌ای که به شورای نظارت تذکر داده بودم آن است که با رافت و لطافت بیشتری نسبت به افراد برخورد شود اما در رد و تایید کاری انجام ندادم و این دروغ محض است.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار