هشدار فرمانده سپاه کربلا به مدیران دولت فعلی و آینده/ با هیچ‌کس در هر لباس و جایگاهی تعارف نداریم

به گزارش مازنیوز: سردار سیاوش مسلمی در آیین نهضت کمک‌‌های مومنانه مرکز مازندران اظهار کرد: بزرگترین مقابله با دشمن رفع مشکلات مردم است، چه کسی تصور می‌کرد در انتخابات در مازندران چنین حماسه‌ای شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه ما ماموریت‌مان اقتضایی است هر کجا که مردم دچار مشکل شدند ما به عنوان نوکر مردم باید حضور پیدا کنیم، گفت: یکی از مشکلات مردم مثلا خدماتی است که دولت وظیفه‌اش است که به مردم ارائه کند و کوتاهی می‌کند ما باید اینجا را در میدان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره مشکل کم‌آبی در برخی روستاهای استان مازندران بیان کرد: ادارات شاید آن عزم و اراده و روحیه جهادی را نداشته باشد اما امکانات در اختیار دارند آن را در اختیار ما بگذارند تا ما آب را انتقال دهیم

و به روستاها برسانیم، امروز مردم ما که عزیز‌ترین برای ما هستند به واسطه کوتاهی‌های خواسته یا ناخواسته بزرگترین ظلم به آنها وارد می‌شود و این شایسته مردم ما نیست.

مسلمی ادامه داد: در روزهای اخیر در ارتباط با نارسایی برق مردم به ناچار در خیابان قرار می‌گرفتند، فرماندهان ما وقتی در میان مردم رفتند مردم آرامش می‌گرفتند چون نوع خدمت جهادی را از این افراد دیدند.

وی خطاب به فرماندار ساری که در این مراسم حضور داشت گفت: روحیه جهادی که در شما وجود دارد در خیلی‌ها نیست اگر همه مسؤولان این احساس تعامل همگرایی همدلی با مردم را داشتند امروز شرایط استان قطعا متفاوت‌تر بود امروز مردم انقلابی‌گری را در عمل باید ببینند خیلی‌ها شعا‌ر انقلابی‌گری و خدمتگزار بودن دادند اما در عمل برای مردم اربابی کردند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: ۸ سال برای مردم اربابی کردند ارباب مردم بودند آنجایی که مزایا بود برای خودشان دیدند، امروز مردم با این انتخابشان، انقلابی در میدان و عمل می‌خواهند مثل حاج قاسم عزیز.

مسلمی ادامه داد: باید در میدان باشیم وظیفه‌ای که شورای شهر برای آینده دارد و مدیرانی که آینده باید مسؤولیت بگیرند و تعداد زیادی از آنها صف کشیدند که من فرماندار شوم من بخشدار شوم، این را می‌گویم که شرایط کار برای آینده بسیار سخت است نوع مطالبه‌گری ما از این مدیران برای آینده به مراتب سخت‌تر خواهد بود، مطالبه ما برای آینده از عمل نکردن به قانون است، یعنی باید وظیفه قانونی خودشان را انجام بدهند و نمی‌دهند و و مغفول می‌ماند آنجا برخورد خواهیم کرد و ثابت هم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با هیچ کس تحت هیچ اسم و لباسی و در هر جایگاهی که باشد تعارف نداریم و این را ثابت کردیم و قطعا افرادی که از بیت‌المال به صورت نامشروع برخوردار بودند قطعا با آنها برخورد خواهیم کرد و نمونه‌اش را دیدید و آینده هم خواهید دید، اینکه بگویند ما ۸ سال بودیم و هر بلایی بر سر مردم آوردیم و هر چیزی برای خودمان و خانواده‌مان جمع کردیم اینطور نیست، این در ذهن‌شان باشد که ما پیگیر هستیم

آنهایی هم که دارند سندها را جابجا می‌کنند دارند سندسازی می‌کنند، کارهایی را که انجام دادند ما مطلع هستیم که چه کاری انجام می‌دهند بدانند که ما دنبال‌شان هستیم. فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در این دنیا این کارها را می‌کنند در مقابل خدای متعال که حاضر و ناظر بر اعمال ما است چه کار می‌کنند؟ قطعا چوب خدا صدا ندارد و قطعا در این دنیا همه کسانی که نامشروع از بیت‌المال برخوردار بودند و شدند و در آینده خواهند شد قطعا جای خودش خدا و همچنین ما هم نظاره‌گر امور هستیم، اگر امروز حوزه نظارتی ما بر مجموعه دولتمردان و افرادی که در این دولت چه در حوزه خصوصی چه دولتی مسؤولیت دارند، بالفرض ۱۰ باشد در دولت آینده و برای مسؤوللن آینده ۱۰۰ خواهد بود.

سردار مسلمی بیان کرد: بدانند گرفتن مسؤولیت به این سادگی نیست که امروز همه آمده‌اند مثل جنگ احد به دنبال تقسیم غنایم هستند، دولت اسلامی بسیار سخت است اگر بدانند که مسؤولیت در دولت اسلامی چقدر سخت است باید از گرفتن مسؤولیت اعتراض داشته باشند و دنبال مسؤولیت نباشند اما چرا برخی از این ۸ سال عبرت نگرفته‌اند و باز آمده‌اند دنبال این هستند و می‌گویند ما مسؤولیت می‌خواهیم.

وی افزود: ما به برکت وجود بسیج عزیز امنیت انتخابات را تامین کردیم، ۷۰ درصد صندوق‌ها به عهده ما بوده و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در امنیت صندوق‌ها مشارکت داشته‌اند، هرکجا بسیج و مردم پای کار باشند آنجا برگ برنده با ماست امروز امنیت بدون حضور بسیج و مردم امکان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: امروز توسعه استان بدون حضور بسیج و بهره‌گیری از مردم امکان‌پذیر نیست و باید آیندگان بدانند که سرمایه‌گذاری برای اداره استان و کشور باید مبتنی بر کشور و بهره‌گیری از مردم معتقد و متعهد به دین باشد. سردار مسلمی یادآور شد: ما هم آمادگی خود را اعلام کردیم از بهمن ماه برنامه ۵ ساله پیشرفت استان را شروع کردیم و الان حدود ۷۰ درصد برنامه توسعه استان را نوشته و آماده کرده‌ایم، با نگاه بر آسیب‌شناسی استان و ظرفیت‌های آن، این آمادگی را داریم که به دولت آینده کمک کنیم.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار