فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر

واکسیناسیون دوز دوم اهالی شهرستان بابلسر

مازنیوز:با همت و همکاری گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، واکسیناسیون دوز دوم اهالی شهرستان بابلسر در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، اظهار کرد: بعد از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری تمام توان نیرو‌های مسلح در مقابله با ویروس کرونا و همچنین دستور فرمانده کل ارتش در این زمینه، طبق هماهنگی‌هایی که با بخش‌های مربوطه در شهرستان بابلسر داشتیم با تمام توان و با مطلوب‌ترین تجهیزات پزشکی به واکسیناسیون مردم بابلسر کمک می‌کنیم.

فرمانده گروه پدافند هوایی بابلسر، خاطر نشان کرد: با همت جهادگرانه و دلسوزانه کادر درمان گروه پدافند هوایی بابلسر همگام با سایر ارگان‌ها با تمامی تجهیزات پزشکی مطلوب و با تمام توان در مصلای نماز جمعه بابلسر مستقر شده ایم و تزریق دوز دوم واکسن را انجام دادیم.

او با بیان این که در این اقدام جهادی ستاد اقامه نماز جمعه و تعدادی از نهاد‌های مردمی از جمله سپاه و بسیج کمک رسان و یاریگر کادر بهداشت و درمان گروه پدافند هوایی بابلسر بودند، توضیح داد: کادر درمان گروه پدافند هوایی بابلسر از ابتدای واکسیناسیون نزدیک به سه هزار دوز واکسن تزریق کرده که این آمار هر لحظه در حال افزایش است

.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار