سردار عبدالله ملکی

پیکر مطهر ۶آلاله خوشنام، ایام فاطمیه در چهار شهر مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مازنیوز:مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت همزمان با ایام فاطمیه پیکر‌ مطهر ۶شهید تازه تفحص شده، در چهار شهر ساری، نکا، بهشهر و جویبار تشییع و خاکسپاری می‌شود.

سردار عبدالله ملکی با اشاره به اینکه پیکر پاک این شهدا شنبه 11دی وارد استان خواهد شد افزود: آیین استقبال روز شنبه ساعت 9صبح، از 3شهید گمنام در رامسر و 3شهید در تنکابن، ساعت14:30 شنبه 3شهید در عباس آباد و سه شهید در کلاردشت برگزار می شود و شب نیز مهمان مردم چالوس خواهند بود.

سردار ملکی به برگزاری آیین استقبال از شهدا روز یکشنبه 12 دی ساعت 9صبح در شهرهای چالوس و نوشهر و ساعت14:30 در نور و محمود آباد اشاره و خاطرنشان کرد: روز دوشنبه 13دی نیز ساعت 9صبح پیکر سه شهید در فریدونکنار و بابلسر و سه شهید در آمل مورد استقبال مردم قرار می گیرد و ساعت 14:30آیین استقبال از سه شهید در بابل و سه شهید در سیمرغ برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین از برگزاری آیین وداع استانی چند شهید شامگاه دوشنبه 13دی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان کربلای ساری خبر داد.

سردار ملکی با بیان اینکه سه شنبه 14دی ساعت9 از پیکر پاک 3شهید در پل سفید و زیراب و سه شهید در قائمشهرو شیرگاه استقبال می شود و مردم گلوگاه ساعت14:30 از سه شهید میزبانی می کنند افزود: چهارشنبه هم پس از آیین استقبال شهدا در ساری، پیکر مطهر یک شهید در دانشکده امام محمد باقر(ع) ساری خاکسپاری و پیکر 5شهید به شهرستانها منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد:پنج شنبه 16دی، در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، همزمان با تشییع 250شهید گمنام در سراسر کشور، پیکر مطهر یک شهید خوشنام در لاریم جویبار، 2شهید در نیروگاه شهید سلیمی و پارک شهدای گمنام نکا و 2شهید در بیشه بنه عشرستاق بخش یانه سر بهشهر تشییع و تدفین خواهد شد

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار