حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور

مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال تلاش کنند

مازنیوز:حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های نمازجمعه فریدونکنار اظهارکرد: تقوا به معنای تلاش کردن برای به‌دست آوردن دل امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌پورخاطرنشان کرد: آن زمانی که رئیس دولت سیزدهم و تمامی ظرفیت نظام برای آزادسازی سواحل به‌کار گرفته شد، برخی افراد این مسائل را مطرح می‌کردند که مگر مشکل ما ساحل بود؟ اما حرف همیشگی ما این است که اگر کسی کار زمین مانده چهار دولت قبل را اجرا کرد می‌تواند کارهای عقب مانده دیگر را هم انجام دهد.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم پیوست فرهنگی برای سواحل تاکید و تصریح کرد: آزادسازی سواحل نباید بدون برنامه باشد چرا که امکان دارد این بی‌برنامگی موجب چالش‌های فرهنگی و اجتماعی شود.

تقی‌پور با اشاره به اینکه نسبت به شعارهای سال نباید متملقانه برخورد کرد، گفت: نسبت به تحقق شعارهای مطرح شده توسط مقام معظم رهبری همانگونه که خودشان تاکید داشتند نباید به چاپ بنر و ایراد سخنرانی اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه دولتی که درحال خدمت است باید مراقب باشد تا دچار لغزش نشود یادآورشد: در طول انقلاب اسلامی دولت‌هایی بودند که ابتدا تلاش و خدمت فراوانی انجام می‌دادند اما متاسفانه در ادامه به علت غرور و آشنا نبودن به مبانی دین، دچار انحراف شدند.

امام جمعه فریدونکنار افزود: واکسیناسیون عمومی، مهار کرونا، عضویت در سازمان همکاری شانگاهی، حضور فعال در سازمان همکاری اکو، انعقاد قراردادهای بزرگ وزارت نفت به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد دلار، انعقاد قرارداد سواپ گازی بین ایران و کشورهای ارمنستان، ترکمنستان و آذربایجان، آغاز پرشتاب نهضت ملی مسکن، قرار گرفتن نخستین ماهواره سنجشی در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین، رشد ۴۰ درصدی تجارت خارجی ایران، تاسیس ۶ مسکن تجاری ایران در کشورهای مختلف ازجمله دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در این مدت بوده است.

تقی‌پور با قدردانی از تلاش‌های فرماندار جدید فریدونکنار اظهارکرد: نگاه ریزبینانه فرماندار به مسائل بسیار خوب است اما باید مراقبت کنند که این ریزنگری‌ها ایشان را از کلان‌نگری و نوشتن برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی دور نکند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهری باید ارتباط خودشان را با مرکز استان و کشور بیشتر کرده تا ظرفیت‌های مهم فریدونکنار مانند برنج و ماهی را به مدیران ارشد استانی و کشوری معرفی کنند.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار