تا دیر نشده به خود بیایید و استغفار کنید

آقای ظریف، استغفار کنید سیروس رضایی فعال سیاسی واجتماعی

مازنیوز:آقای ظریف فایل صوتی منتشر شده شما دل تمامی علاقمندان به حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی را لرزاند

آقای محمد جواد ظریف فایل صوتی منتشر شده شما دل تمامی علاقمندان به حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی را لرزاند.شما با بیان ادعایی غلط «ما هزینه میدان کردیم؛ میدان هزینه ما نکرد» سعی در کتمان بی کفایتی و نالایقی خود داشتید.

شما اظهارنمودید ساخت موشک با شعار اسرایٔیل باید نابود شود ، حمله به سفارت عربستان و توقیف قایق های آمریکایی با این نگاه که برجام شکل نگیرد صورت پذیرفت، حال سوال ما این است آن برجام که امضاء شد چه شد؟؟؟

آیا عزت و کرامت ایران و ایرانی را توانستید در آن حفظ نمایید؟ آیا رفع تحریمها ، گشایش اقتصادی و بهبود معیشت مردم را به همراه داشت یا فقط دنبال ژست مذاکره و سازش با کدخدا بودید؟؟؟

شما با ادبیاتی مشمیٔز کننده نگران کاهش محبوبیت خود در بین سال‌های ۹۶ تا۹۹ بوده و صراحتا از محبوبیت سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی گله کرده اید. واقعا با چه منطق و عقل سلیمی از این ناراحتی دم می زنید؟؟؟

در بخشی دیگر از گفت و گوی سراسر پوچ و باطل خود؛ بی اطلاعی جنابتان از حمله نیروی هوافضای سپاه به پایگاه عین الاسد اظهار بی اطلاعی نموده اید.

حال سوال اینجاست با توجه به ارتباطات مشکوک شما با مراکز غربی از جمله گروه بین المللی بحران و نایاک که از دیرباز محل نقد جدی ؛ بخش مهمی از نهادهای نظارتی نظام بوده است؛ آیا اهلیت و محرمیت لازم در دریافت این خبر را داشتید؟؟؟

تا دیر نشده به خود بیایید و استغفار کنید و از مرد میدان بخواهید تا از سر تقصیر گناهان شما و همفکران بی فکرتان بگذرد.انشالله…

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار