فرمانده سپاه بابلسر

دکتر مصطفی بازوندایجاد زیرساخت برای تولید مهم است

 مازنیوز:دکتر مصطفی بازوند در در سیزدهمین نشست رمضانی خود و در جمع ارکان قرارگاه پشتیبانی و زیرساخت طرح ابتکاری «جبهه خرمشهرها» سپاه بابلسربرای 10 سال آینده زیرساخت بابلسر با نگاه آینده‌پژوهانه برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش مازنیوز:دکتر مصطفی بازوند در در سیزدهمین نشست رمضانی خود و در جمع ارکان قرارگاه پشتیبانی و زیرساخت طرح ابتکاری «جبهه خرمشهرها» سپاه بابلسر، اظهار کرد: بخش زیادی از پشتیبانی تولید، ایجاد زیرساخت و پشتیبانی‌های زیرساختی در بخش تولید است که بخشی از آن به ادارات و دستگاه‌هایی برمی‌گردد که دربخش زیرساخت شهرستان فعالیت می‌کنند.

 

وی افزود: کسانی که در بخش زیرساخت مشغول به کار هستند باید در سه بخش تولید، خدمات و توزیع تسهیل‌گری کنند.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه در این شهرستان به دلیل آنکه برای مهاجرت و حوزه توریست جذاب است، زیرساخت اهمیت زیادی پیدا می‌کند، تصریح کرد: باید با نگاهی آینده‌پژوهانه برای 10 سال آینده زیرساخت بابلسر برنامه‌ریزی کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به تمایل به انبوه‌سازی در بابلسر و همچنین آماده نبودن زیرساخت برای پشتیبانی از جمعیت عظیم ساکن و سیال شهرستان، در آینده با بحران‌هایی در حوزه برق، آب و فاضلاب روبرو خواهیم بود.

بازوند با اشاره به اینکه متاسفانه تحقق شعار سال در بسیاری از ادارات ختم به یک بنر می‌شود، گفت: در طرح جبهه خرمشهرها، همه دستگاه‌های اداری، در سطح شهرستان دسته‌بندی می‌شوند و متناسب با آن، برای آینده شهرستان و تحقق شعارهای سال برنامه‌ریزی و طراحی انجام می‌دهند.

وی از راه‌اندازی رویداد برنامه‌ریزی شهری در بابلسر خبر داد و بیان کرد: در این رویداد از محلات و نخبگان شهرستان دعوت می‌شود تا در محورهای مختلف برنامه‌های پیشنهادی ارائه دهند.

 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار