اخبار نیروی انتظامی مازندران

به گزارش مازنیوز اخبار نیروی انتظامی مازندران به این شرح است:

مازنیوز:جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 30 هزار متر از زمین های زراعی و کشاورزی شهرستان سوادکوه از چنگ زمین خواران خبر داد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 30 هزار متر از زمین های زراعی و کشاورزی شهرستان سوادکوه از چنگ زمین خواران خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" در باره جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان سوادکوه به اجرا در آمد.
وی، تصریح کرد: در اجرای این طرح پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری نمایندگان اداره جهاد کشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی ها و ساخت وسازهای غیر مجاز در حریم زمین های مورد نظر اقدام شد.
سرهنگ حسینی در ادامه اظهار داشت: در اجرای این طرح 30 هزار متر از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی آن شهرستان قرار گرفت و متجاوزان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجهع قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی در بخش کشاورزی خواهد شد.
حسینی با بیان این که زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست: قبل از خريد و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.

-----------------------------------------------------

قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد به دام افتاد
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت : در پي دريافت خبري مبني بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ، متهم را در حین جابجایی مواد مخدر در محل سکونتش شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم بالغ بر 3 کیلو گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ حسین زاده با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت شناسایی عاملان سود جوی مواد مخدر و مشاهده هرگونه مسائل امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-----------------------------------------------------

دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی با 15 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ، ماموران اداره مبارزه با رسقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده به 15 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی در این شهرستان اعتراف کرد .
وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن نصب سیستم های هشدار الکترونیک در محل کسب و یا فعالیت خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

متلاشی شدن باند سارقان منزل در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری باند سارقان منزل با 14 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلام حسین شعبانی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضایی، متهمان که با تشکیل باندی 4 نفره در این شهرستان فعالیت می کردند در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 14 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در خاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-----------------------------------------------------

کشف 26 فقره سرقت در محمود آباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق سابقه دار و 2 خریدار اموال سرقتی با 26فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، بیان داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 26 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ حسین زاده از دستگیری 2 خردیدار اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا رفتار مشکوک از سوی افراد معلوم الحال و فرصت طلب ، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف لوازم خانگی قاچاق در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در ساری خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه انواع لوازم خانگی قاچاق توسط فردی در شهرستان ساری با خبر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ محمدپور، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی وی 5 دستگاه لباسشویی و 2 دستگاه تلویزیون قاچاق کشف شد.
وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن تحویل کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه با اشاره به این که مصرف کالاهای خارجی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعطیلی کارخانجات و در نتیجه رواج بیکاری در جامعه خواهد شد، از مردم خواست: در صورت شناسایی عانلان عرضه کالاهای قاچاقذ مراتب را به مرکز فوریت هاهی پلیسی 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف 7 و نیم تن نهاده دامی قاچاق در جویبار
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ، از کشف 7 هزار و 500 کیلوگرم نهاده دامی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر انواع نهاده دامی در این شهرستان شدند .
وی، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 7 هزار و 500 کیلو گرم انواع نهاده های دامی که متهم اقدام به احتکار آن کرده بود کشف کردند.
سرهنگ جعفری ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در ادامه اظهار داشت: قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، کم شدن رونق تولید و رواج بیکاری در جامعه خواهد داشت.
جعفری در خاتمه از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-----------------------------------------------------

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نور
فرمانده انتظامي شهرستان "نور"، از اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و دستگيري 19 نفر از مخلان امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" علي داداش‌تبار" در تشریح این خبر بيان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازي نقاط آلوده در این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح 9 سارق حرفه ای و10 معتاد و خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ داداش‌تبار با اشاره به کشف 18 فقره انواع سرقت از توقيف 8 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسيکلت متخلف در اجرای این طرح نیز خبر داد .
فرمانده انتظامي شهرستان نور در خاتمه از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و در صورت هرگونه مسائل امنیت و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

توقيف محموله کود شیمیایی قاچاق در "بهشهر "
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از توقيف خودروی حامل 7 تن کیلو کودشیمیایی قاچاق خبر داد .
سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری به يك خودروی حامل کود شیمیایی مشکوک شدند.
وي از 7 تن کود شیمیایی قاچاق در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: کالای قاچاق کشف شده به سازمان جهاد کشاورزی شهرستان تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 400 میلیون عنوان کرد:در این عملیات 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عنایتی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فرصت طلبی احتکار کنندگان کالای اساسی و مورد نیاز مردم،موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف 2 کیلو گرم موادمخدر در ساري
فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از کشف 2کيلو گرم موادمخدر و دستگیری یکی از عاملان افیونی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"ناصر علی صفر پور"در گفت با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبر مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی شهدای بالاتجن با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ صفر پور، خاطر نشان کرد: پس هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی 2 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی همچنین با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس در برقراری نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.
صفرپور در خاتمه از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

-----------------------------------------------------

دستگيري سارقان احشام در ساری
فرمانده انتظامي شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق احشام و کشف 11 فقره سرقت در اين شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفرپور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در مناطق روستايي شهرستان ساری، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی شهداء تجن با انجام اقدامات پليسي موفق شدند، سارق را حین سرقت احشام در يکي از روستاهاي این شهرستان شناسايي و دستگير کنند.
سرهنگ صفرپور افزود: این متهم سابقه دار که در مرخصی زندان نیز به سر می برده ، در بازجوئي ها تاکنون به 11 فقره سرقت احشام اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 7 راس گوسفند از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار