فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

انهدام باند قاچاق سلاح با همکاری پلیس آمل و آذربایجان غربی

مازنیوز:فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند قاچاق سلاح در استان و کشف 21قبضه کلت جنگی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل" و استان "آذربایجان غربی" خبر داد.

مازنیوز:سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات از همسایگان غربی کشور به داخل استان و شهرستان "آمل"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل" متهمان به قاچاق سلاح را که اهل شرق کشور و ساکن استان "گلستان" بوده اند و در امر خريد و فروش سلاح و مهمات غيرمجاز فعاليت داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، 3 متهم این پرونده در عمليات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان "آمل و آذربایجان غربی" دستگير شدند.

این مسئول از کشف 21 قبضه کلت کمري جنگي به همراه 300 فشنگ در بازرسی از متهمان خبر داد و افزود: در این عملیات موتورسيکلت هندا فاقد پلاک متهمان نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشكيل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف 8 قبضه سلاح جنگی و 119 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در فروردین ماه سال 1400 در استان از آمادگی صددرصدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی و قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار