نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد

تحقیر گنبد آهنین توسط موشک‌های مقاومت/مردم جانانه در برابر دشمنان ایستاده‌اند

به گزارش مازنیوز ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد، با محکوم کردن تخریب قبور ائمه اطهار در بقیع آن را ناشی از تفکر جریان تکفیری دانست و اظهار کرد: این اقدام توهین و جسارت به ائمه اطهار (ع) بوده وبرای عالم اسلام یک مصیبت به شمار می‌رود و ما بیزاری و تالم را از این جریانات و جریان تکفیری را اعلام می‌کنیم.

وی با گرامیداشت شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات عبدالعظیم حسنی و روز اهدای عضو اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از بیماران به دلیل نداشتن عضو برای اهدا از بین می‌روند و با ترویج فرهنگ اهدای عضو، بیماران زیادی نجات می‌یابند. محمدی لائینی با تاکید بر بهینه سازی الگوی مصرف و صرفه جویی یادآور شد: امسال میزان بارندگی‌ها کم بوده و در برق و آب با کمبود روبرو هستیم و باید صرفه جویی لازم را برای جلوگیری از خاموشی و قطعی برق و آب را در دستور کار قرار دهیم. امام جمعه ساری سالروز سوم خرداد و فتح خرمشهر را گرامی داشت و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام راحل نباید فتح وپیروزی معجزه آسای خرمشهر را از یاد ببریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه خرمشهرهای دیگری را پیش روی داریم، افزود: باید از فتح خرمشهر برای پیروزی در دیگر خرمشهرها بهره گیری کنیم. وی ادامه داد: در میدان‌های غیرنظامی نیز خرمشهرهای زیادی را درپیش داریم به عنوان نمونه ۹ دی نوعی فتح خرمشهر محسوب می‌شد و انتخابات پیش روی اهمیتی بیش از فتح خرمشهر دارد.

این مسئول با تاکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: اگر با عملکرد فلان مسئولان مشکل داریم دلیل بر قهرکردن با انتخابات نمی‌شود زیرا انقلاب و نظام اسلامی با حضور در انتخابات تقویت خواهد شد. امام جمعه ساری با عنوان اینکه مسئله ولایت امری بسیار مهم است و کرونا نمی‌شناسد، افزود: باید از عزت و کیان اسلامی دفاع کرد و مردم در دوران مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم جانانه حضور پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه واقعیت‌های تاریخ و مظلومان تاریخ را بازگو و به مردم شناسایی کرد، افزود: ماجرای فلسطین و غزه مظلوم با اقتدار مواجه است و با دفاع جانانه مردم برابر دشمنان ایستاده است. محمدی لائینی با عنوان اینکه امروز گنبد آهنین برابر مقاومت مردم غزه تسلیم شده است، ادامه داد: باید حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کنیم.

به گزارش ماز نیوز، نمازگزاران شهرهای مختلف مازندران از جمله ساری پس از اقامه نمازجمعه، جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار را علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه محکوم کردند.

 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار