معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد

تشدید مقابله با زمین‌خواری در مازندران/قانون، معیار صدور پروانه و خدمات ساخت‌وساز است

به گزراش ماز نیوز: مهدی رازجویان در جلسه کارگروه مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز استان مازندران اظهار کرد: در چند سال اخیر مقابله با زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت برنامه‌های استان مازندران قرار داشت که در همین راستا اقدامات بسیاری نیز انجام شد. وی با تاکید بر اینکه حفظ اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران جهت تامین امنیت غذایی کشور دارای اهمیت ویژه‌ای است، ا

وی افزود: با مدیران دستگاه‌های اجرایی که در این راستا حرکت نکردند، تذکر و برخورد جدی صورت گرفت. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با تعدادی از دهیاران و شهرداران متخلف برخورد قانونی صورت گرفت و حتی منجر به عزل تعدادی از آن‌ها نیز شد.

رازجویان قانون را ملاک عمل مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و ادامه داد: آنچه که قانون مشخص کرده معیار صدور پروانه و ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز است و مدیرانی که در مدار قانون حرکت نکنند، متخلف محسوب می‌شوند. وی با بیان اینکه برخوردهای جدی دستگاه قضا با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز قابل تقدیر است، اذعان کرد: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی با دستگاه‌ قضایی منجر به کاهش آمار ساخت و سازغیرمجاز در استان مازندران شده است.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار