مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

کم‌توجهی مدیران ارشد به حوزه فرهنگ و سواحل مازندران زیبنده نیست

به گزارش مازنیوز: حجت‌الاسلام ناصر شکریان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان در بابلسر با انتقاد از عدم حضور مدیران ارشد و فرهنگی استان در جلسات طرح های سواحل مازندران، گفت: حوزه فرهنگی در استان بسیار مظلوم است و این کم توجهی برخی مدیران ارشد و فرهنگی استان زیبنده این استان نیست.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه هاو نهادهای فرهنگی به ویژه سپاه کربلا، بسیج و کانون های فرهنگی و تبلیغی و طلاب جهادی در طرح دریا، اظهار داشت: متأسفانه بخش فرهنگ در مازندران همواره مظلوم واقع شده و نگاه مدیران ارشد استان و حتی برخی مسؤولان و مدیران فرهنگی به حوزه فرهنگ نگاه ضعیف است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه افزود: برخی مسؤولان برای بخش فرهنگی اولویت قائل نیستند و تنها به مسائل اقتصادی و مالی آن بیشتر توجه می کنند که این گونه رفتار زیبنده استان ولایتمدار مازندران نیست.

شکریان با انتقاد از مشکلات بودجه ای و اندک بودن اعتبارات نهادهای فرهنگی و تبلیغی در سال های اخیر، افزود: مقام معظم رهبری شعار سال را با عنوان جهش تولید، مانع زدایی و پشتیبانی نام گذاری کردند اما یکی از موانع تحقق شعار سال همان نگاه صرف اقتصادی و درآمد زدایی به مقوله فرهنگی و سواحل استان است.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه همین رویکرد و نگاه متولیان به حوزه فرهنگ امروز مشکلات متعددی را در سواحل به وجود آورده است که برخی مسائل بوجود آمده در سواحل به هیچ وجه قابل جبران نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم اجرایی شدن مصوبات در حوزه فرهنگی به ویژه ستاد ساماندهی سواحل استان، تصریح کرد: باید برای بررسی مصوبات این ستاد و اجرایی شدن آن و هر چه بهتر برگزار شدن فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و اثر بخش بودن آن اعتبارات ویژه ای لحاظ شود و با نظارت بیشتر این مصوبات اجرایی شود. استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود افزود: هیأت مذهبی و کانون های فرهنگی و تبلیغی و پایگاه های مقاومت بسیج این آمادگی را دارند طرح های دریا را با دقت و برنامه ریزی دقیق اجراء کنند.

شکریان با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات آن مقطع باید حرمت ایام عزاداری سیدالشهداء حفظ شود و نباید شاهد بی حرمتی ها در آن مقطع باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حضور حماسی ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، تاکید کرد: ملت ایران با همه کارشکنی های برخی عوامل خودفروخته داخلی و خارجی و همچنین گلایه از وضع اقتصادی موجود کشور پای انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری ایستادند.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار