تغییر زودهنگام سرپرست شهرداری ساری؛ طالبی به شهرداری بازگشت

مازنیوز:جواد طالبی که در نخستین نشست شورای ششم ساری با نظر اکثریت اعضای شورا از این مسئولیت کنار گذاشته شده بود، بار دیگر با رأی اعضای شورا به اتاق مدیریت شهرداری ساری بازگشت و سرپرست شهرداری ساری شد

به گزارش مازنیوز:اعضای شورای ششم ساری  چهارمین نشست خود را در صحن شورای شهر برگزار کردند و با کنار گذاشتن محمدحسین قبادی که روز پنجشنبه با پنج رأی از ۹ رأی به عنوان سرپرست و جانشین جواد طالبی معرفی شده بود، شهردار سه ماه اخیر ساری را به مسئولیت بازگرداند.

در این نشست جواد طالبی در رقابت با کیا علیزاده دیگر نامزد سرپرستی شهرداری ساری توانست پنج رأی از ۹ رأی شورای ششم را کسب کند و به عنوان سرپرست شهرداری به محل کار سه ماه اخیر خود برگردد.

اقدام شورای شهر ساری و جابجایی زودهنگام سرپرست و روی کار آوردن مدیری که خودشان از مسئولیت برداشته بودند از ظهر امروز واکنش‌ها و انتقادهای متعددی را در فضای مجازی به عملکرد این شورا در پی داشت.

زمزمه‌های تغییر مجدد سرپرست و بازگشتن جواد طالبی به شهرداری ساری از فردای انتخاب قبادی به عنوان سرپرست شنیده می‌شد و زمزمه‌هایی درباره اختلافات پررنگ و برجسته درون‌شورایی در این زمینه نیز روز جمعه و شنبه مطرح شده بود. تا جایی که گفته می‌شود چهار تن از اعضای شورای ششم ساری روز شنبه با ترک کردن صحن شورا، اقدام به از حد نصاب انداختن جلسه کردند.

شورای ششم ساری در نخستین گام فعالیت خود پس از چند ماه تعطیلی شورای ساری به دلیل انحلال شورای پنجم، عملکردی پرحاشیه از خود به جا گذاشت. بسیاری از شهروندان و به ویژه کاربران فضای مجازی در شهر ساری معتقدند با توجه به برخی مسائل مطرح شده درباره این شورا مانند رد صلاحیت دو عضو آن توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، احتممال این که این حاشیه‌ها در آینده نیز دیده شود وجود دارد.

شورای شهر ساری به دلیل حاشیه‌های برجسته شورای پنجم و انحلال این شورا پس از بازداشت همه اعضای برگزیده در انتخابات دوره پنجم، بیشتر از سایر شوراهای مازندران در کانون توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار دارد.

مدیریت شهرداری ساری به دلیل بازداشت ۹ عضو منتخب شورای پنجم و منحل شدن شورای این شهر در تاریخ ۱۷دی سال ۱۳۹۹، طبق قانون از سوی هیئت حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم‌مقام این نهاد واگذار شده بود. احمد حسین‌زادگان نیز در دو دوره تا پیش از روی کار آمدن شورای ششم، به ترتیب حمیدرضا مرادی را به عنوان سرپرست و سپس جواد طالبی را  به عنوان شهردار ساری معرفی کرد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار