احمد حسین‌زادگان مسئولیت اجتماعی، مهم ترین رسالت کاری خبرنگاران است

مازنیوز:استاندار مازندران گفت همراهی و نقدهای سازنده اصحاب رسانه استان موجب شد تا شرایط سخت و بحرانی را در عرصه‌های مختلف پشت سر بگذرانیم. 

به گزارش  مازنیوزبه نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی بدون حضور خبرنگاران در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همراهی رسانه‌های استان در این سال‌ها ستودنی و کارگشا بود و بنده از اقدامات مشفقانه و نقد منصفانه رسانه‌ها در راستای پیشبرد امور بویژه در مقابله بحران‌ها از جمله بحران کرونا قدردانی می‌کنم.

وی افزود: البته باید چارچوب مشخصی را در حوزه نقد قائل شویم تا به توسعه استان کمک کند. چرا که نقد غیرمنصفانه جز به تحلیل بردن نیروی اجتماعی و ایجاد حاشیه به نتیجه‌ای منجر نمی‌شود و شان حوزه رسانه و خبرنگاری را تنزل می‌دهد.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: نقد بدون غرض و توهین را همیشه پذیرا بوده‌ام و بارها تصریح کردم که مدیران از دل این نقدها می‌توانند نقائص خود را برطرف و کارهای نیمه تمام‌ خود را با جدیت بیشتری پیگیری کنند. در عین حال نقد رسانه‌ها می‌بایست در راستای مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات مدیران باشد و از غرض‌ورزی‌های بی‌اساس و دارای سمت و سو باید پرهیز شود.

حسین‌زادگان ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین رسالت کاری خبرنگاران دانست و گفت: رسانه‌ها در کنار رسالت و آرمان‌های خود به واقعیت‌های جامعه هم بپردازند.

این مسئول اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی از جمله مسائلی است که رسانه‌ها در حیطه کار خود بویژه مسائل صنفی می‌بایست بصورت ویژه به آن بپردازند.

استاندار با اشاره به دشواری‌ها و کاستی‌های شغلی خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران شرایط سختی دارند و همواره از مدیران استان خواسته‌ام معیشت و اقتصاد رسانه را مورد توجه قرار دهند، هرچند شرایط کنونی و توان اقتصادی دولت در استان این امکان را فراهم نکرد.

حسین‌زادگان افزود: ساماندهی آگهی‌های مطبوعات طی سه سال اخیر بویژه در حوزه شهرداری‌ها از جمله اقداماتی است که مورد تاکید جدی‌مان قرار دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: کسب کرسی در خانه مطبوعات کشور توسط اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، نشان دهنده توانایی‌ها و ظرفیت‌های اهالی رسانه استان است که باید از این ظرفیت در مسیر تعالی و ارتقاء فضای رسانه‌ای استان بهره‌گیری شود.

در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و برخی مدیران دیگر حضور داشتند که از پدر شهید هادی باغبانی به عنوان شهید شاخص رسانه تجلیل شد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار