پرویز شعبانی

پروژه‌های فرهنگی شهرداری ساری توسط کارکنان اجرایی شود

مازنیوز:رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اقدام جهادی توسط نیروهای متخصص و متعهد محقق خواهد شد، گفت: پروژه‌های فرهنگی شهرداری ساری توسط کارکنان اجرایی شود.

پرویز شعبانی اظهار داشت: هرچه داریم از ایثار و رشادت‌های شهدای مدافع حرم است که مانع نفوذ داعش و تکفیری‌ها به بسیاری از کشورها خصوصاً کشور عزیزمان ایران اسلامی شدند و امروز درخشش خون پاک سردار شهید سلیمانی بر همگان روشن شده است.
وی به همکاری و همدلی شورا و شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداری با حضور نیروهای متخصص و متعهد باید کار جهادی کند؛ شهرداری و شورا مکمل هم هستند و امیدواریم با تلاش و همدلی شاهد پیشرفت شهرمان باشیم.
شعبانی بیان کرد: برخی افراد با نقل قول‌های بی اساس عامل فاصله بین شهرداری و شورا و گاهاً مردم می‌شوند که باید با هوشیاری و اندیشیدن راهکارهای مناسب آن را خنثی کنیم؛ همانطور که تا کنون این بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری به انتظارات مردم از شهرداری اشاره کرد و گفت: شهردار ساری با جریانات موثر، معتمدین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر تعامل مناسب داشته باشد؛ چراکه برآورده کردن انتظارات مردم در گرو تعامل مناسب با آنان است.
شعبانی به اقدامات موثر شهردار در ماه‌های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: کارهایی که شهردار ساری و مجموعه مدیریت شهری در ماه‌های اخیر انجام داده اند، نشان از فعال شدن بازوهای عملیاتی شهرداری دارد که باید با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر گفت: به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر از شهردار و مدیران شهرداری حمایت می‌کنیم اما وظیفه نظارتی خود را فراموش نکرده و آن را سرلوحه کار قرار می دهیم؛ شهردار تلاش کند که کارها را با کیفیت بالا انجام دهد.

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار