سردار مسلمی

بسیج برای رفع محرومیت استان مازندران وارد عمل می‌شود

مازنیوز:سردار مسلمی  در نشست با خبرنگاران  با بیان اینکه از دی ماه سال گذشته در حال تدوین برنامه 5 ساله توسعه مازندران توسط مجمع بسیج استان هستیم، اظهار داشت: تاکنون 90 درصد طرح تدوین ‌و تا 2 ماه دیگر اتمام و تدوین نهایی می‌شود که به مناسبت هفته دفاع مقدس از آن رونمایی ابتدایی کردیم

سردار مسلمی  با اشاره به اینکه سطح محرومیت مازندران به وضوح قابل لمس است، افزود: بسیج برای رفع محرومیت استان وارد عمل می‌شود و سند راهبردی نقشه راه برای رسیدن به چشم‌انداز است

فرمانده سپاه کربلا سند توسعه مازندران را با استفاده از اسناد بالا دستی در حال تدوین دانست و گفت: مجمع بسیج قابلیت ورود کارشناسی به موضوعات مختلف را دارد و بر همین مبنا سند توسعه استان را در دستور کار داریم.

سردار مسلمی از ظرفیت‌های بالقوه‌ فراوان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، معدن و صنعت و دیگر بخش‌های استان خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده نشده و باید بالفعل‌ شود.

وی با بیان اینکه این سند در حوزه پژوهشی هم به دولت کمک می‌کند، یادآور شد: با جمع‌بندی که این سند دارد، فرصت مناسبی است تا برای توسعه استان از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانیدمردم مازندران در طرح کمک مومنانه 110 میلیارد تومان احسان کردند
تجلیل از 55 هزار رزمند پیشکسوت دفاع مقدس در مازندران/ اجرای 5600 برنامه گرامیداشت دفاع مقدس + فیلم
5600برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان مازندران اجرا می شود
سردار مسلمی با اشاره به تجلیل از 55 هزار مازندرانی پیشکسوت جبهه و جنگ و اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه، گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع در شهرستان‌های استان اجرا می شود.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار