محمدجویباری بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی

ماز نیوز: مهندس محمدجویباری بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان از روند پذیرش و اعزام زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کردند.

به گزارش مازنیوزبه نقل ازروابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران : مهندس محمدجویباری بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان از روند پذیرش و اعزام زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کردند. در اعزام اولین روز زائرین  که روز چهارشنبه 31 شهریور ماه با حضور و بدرقه مسئولین فرودگاهی صورت گرفت ، دو پرواز در ساعت های مختلف انجام پذیرفت که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت کامل ناظران فرودگاهی و انجام به موقع پذیرش زائران توسط شرکت هواپیمایی بومی در مازندران انجام شد. در این بازدید چند ساعته بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی با حضور در دفتر هواپیمایی وارش از نزدیک از روند صدور بلیط و پذیرش زائرین اطلاع پیدا کرده و همچنین بازدید از موکب اربعین حسینی مستقر در سالن خروجی پروازهای خارجی و حضور در جمع زائرین محترم از نزدیک گفتگو و از وضعیت اعزام آنان مطلع گردید. در ادامه این بازدید با بدرقه مسئولین فرودگاهی اولین پرواز زائرین مازندرانی در قالب 140 مسافر به مقصد نجف پرواز کرد.
🔸مهندس جویباری پس از بازدید میدانی و در نشستی ، از مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران به دلیل اتحاد و همدلی در بین کارکنان فرودگاهی و شرکت هواپیمایی بومی و همچنین رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نظارت دقیق ناظران در پذیرش و اعزام زائرین گرامی قدردانی نمود .
🔸لازم بذکر است : دفتر ویژه بازرس وزارت راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سئولات و شکایات زائرین گرامی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر می باشد

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار