پایان انحصار مدیران تکرار، در مازندران! حسین علیزاده

مازنیوز:سخنان روز معارفه  سید محمود حسینی پور نوری بیست و چهارمین استاندار مازندران ، بارقه های امید و رجاء را در دلهای آحاد مردم بویژه جوانان و نخبگان این خطه زرخیز زنده ساخت !! آنجا که با اقتدار تاکید کردند ((من استاندار جوانان بی پارتی هستم))و ((با جوانان و ظرفیت‌های والای مازندران، استان را باید ساخت)) و جمله امیدبخش ((حصار مدیریتی در مازندران شکسته می‌شود))
اشک شوق را در چهره مردم رنجدیده دیار علویان بویژه غرب مازندران جاری ساخت

سخنان روز معارفه  سید محمود حسینی پور نوری بیست و چهارمین استاندار مازندران ، بارقه های امید و رجاء را در دلهای آحاد مردم بویژه جوانان و نخبگان این خطه زرخیز زنده ساخت !! آنجا که با اقتدار تاکید کردند ((من استاندار جوانان بی پارتی هستم))و ((با جوانان و ظرفیت‌های والای مازندران، استان را باید ساخت)) و جمله امیدبخش ((حصار مدیریتی در مازندران شکسته می‌شود))
اشک شوق را در چهره مردم رنجدیده دیار علویان بویژه غرب مازندران جاری ساخت!
متاسفانه سالیان متمادی هست که استان زرخیز مازندران با همه استعدادهای شگفت و ظرفیتهای ممتازش ، گرفتار یک چرخه تکراری مدیران ناکارآمد و فاقد توانمندیهای اجرایی و ابتکاری هست !!! مسئله ای که سبب ساز ناامیدی و مهاجرت خیل عظیمی از جوانان نخبه و کاردان و متخصص شده است بطوری که در مرکز کشور و برخی از استانهای همجوار شاهد حضور نیروهای جوان و توانمند مازندرانی در عرصه های مدیریتی و تخصصی هستیم !! 
سالهاست که مازندران سرافراز محروم از طعم مدیریت فرزندان شایسته ((بدون پارتی )) بوده و همین امر باعث محرومیت مضاعف این خطه سرسبز از رشد و بالندگی شده است . 
سخنان ارزشمند استاندار دولت سیزدهم در مازندران نشان داد همانگونه که دکتر وحیدی وزیر کشور در معارفه گفتند ((حسینی پور نوری از مدیران ملی و کارآزموده و مسلط هستند)) سخن به حق و درستی بوده است . اینکه در اولین نطق خود به دو نکته مهم و اساسی این استان یعنی انحصار مدیریتی و دلسردی جوانان اشاره کردند بیانگر اشراف و تسلط مدیریت ارشد مازندران هست که برای درمانش حتما تدابیر شایسه خواهند داشت.
استان مازندران با دارا بودن ظرفیتهای کم نظیر در حوزه گردشگری و منابع طبیعی، کشاورزی و دامپروری، پرورش ماهیان خاویاری و آبزیان، معادن غنی ، صنایع دستی ، راههای آبی و زمینی مناسب ، همجواری با کشورهای حوزه خزر و از همه مهمتر نیروهای جوان کارآمد ، متخصص و متعهد می توانست در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی حرف اول را در کشور بزند امری که بخاطر ضعف مدیریتها و انحصار آن،  از مردم شریف این دیار دریغ داشته اند


امیدواریم با حضور استاندار جدید مازندران شاهد پایان انحصار مدیران تکراری و هزار فامیل وابسته به آنها و حضور نیروهای کارآمد و نخبگان جوان و باانگیزه در مناصب مدیریتی این استان باشیم

حسین علیزاده فعال رسانه

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار