نخستین یادواره شهدای دانشگاه پیام نور مازندران در ساری

مازنیوز:اولین یادواره شهدای خانواده­ دانشگاه پیام نور مرکز ساری و ستاد دانشگاه پیام نور استان با تلاش و مساعدت “بسیج دانشجویی” دانشگاه و همکاری خانواده های شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام نور مرکز ساری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد

به گزارش مازنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نورمازندران :دکتر حسین نازک­ تبار، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری در این یادواره ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) و یاد و خاطره شهدای خانواده های دانشگاه پیام نور مرکز ساری و ستاد دانشگاه پیام نور استان، بیان کرد: « با درود به روح پرفتوح امام راحل و با آرزوی سلامتی و توفیق مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع سلامت را گرامی می داریم».

دکتر نازک­ تبار، شهدای والامقام را نماد فداکاری و از خودگذشتگی­ ها دانست و اظهار کرد: «شهدا، نماد اقتدار، همبستگی و خودباوری و نیز خانواده­ های شهدا، مظهر مقاومت و پایداری در کشور هستند».

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری با اشاره به تلاش ها و رشادت های بی­ بدیل شهدا، تاکید کرد: «وظیفه و تکلیف ما، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که این امر با سه شیوه تحقق می یابد: اول، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان،آزادگان و ایثارگران؛ دوم، برپایی یادواره شهدا که آن بیانگر روحیه ایثارگری، فرهنگ جهاد و مسئولیت پذیری است.  سوم، مطالعه وصیت نامه شهدا و عمل کردن به آن؛
دکتر نازک­ تبار، خانواده­ های معظم شهدا را از افتخارات بزرگ کشور دانست و یادآور شد: «انشاء الله بتوانیم با تجلیل از خانواده­ های معظم شهدا، میراث­ دار شهدای عزیزمان باشیم، شهدایی که جان خود را فدا کردند تا ما با عزت، امنیت و استقلال زندگی کنیم». وی افزود:این یادواره بصورت سالانه دراین مرکز برگزار می شود.

درادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه گرامیداشت شهدا درواقع زنده نگهداشتن نهضت حسینی و قیام عاشورااست،تاکید کرد:ما امروز بیش از هرزمانی به گرامیداشت و تجلیل از مقام والای شهیدان نیازداریم چرا که دشمنان از تمام ابزارهای شیطانی خوداستفاده می کنند تا ارزش های انقلاب و جلوه های ایثار و مقاومت این ملت و نظام را کمرنگ و ضعیف کنند و به نظام ضربه بزنند.

وی زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای والامقام را درراستای عمل به تکلیف دینی و انقلابی و اطاعت از فرامین امام راحل و‌رهبرمعظم انقلاب دانست و برضرورت رعایت تقوی،ایمان،بصیرت،حضوربموقع و پاسخ به اندازه نیروهای انقلاب و جامعه دانشگاهی در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان و معاندین نظام و استکبارجهانی تاکید کرد.

در این مراسم خانواده های شهدای دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علی نامدار مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه پیام نور مازندران،مسئولین حوزه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران،مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان،اعضای هیات علمی ،کارکنان و دانشجویان مرکزساری حضور داشتند

 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار