استاندار مازندران: سیاست دولت سیزدهم ورود جوانان به عرصه مدیریتی است

سید محمودحسینی پور روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر افزود :

به گزارش ماز نیوز :جریان دانشجویی ما در حوزه های مختلف به عرصه های علمی والایی دست یافتند که سبب پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و تجربه این ۴۰ سال نشان داده است که هرکجایی مسیر ورود برای دانشجویان باز بود توانستند با سرعت حرکت کنند و قله های موفقیت را بپیمایند بگونه ای که جهان تسلیم قدرت علمی دانشجویان ما شود.

وی ادامه داد: با وجود این متاسفانه در بسیاری از دولت هایی که بعد از انقلاب شکل گرفت ، مانع ورود جوانان شدند و به همین علت سبب عقب ماندگی ما در حوزه اقتصادی شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : ما در حوزه اقتصادی مدیون مردم هستیم و در حال حاضر تنها راه نحات از این وضعیت اقتصادی ورود جوانان انقلابی در این عرصه است. مطمئنا وقتی در عرصه های دیگر علمی جوانان ما توانستند به در جه ای برسند که دنیا تسلیم دستاوردشان شود در این حوزه هم می توانند

وی با بیان اینکه نیاز جامعه ورود مدیران و کارگزاران جوان در عرصه های مدیریتی است ، افزود : سیاست من در مازندران این است که حداقل ۵۰ درصد از مدیران خود را از جوانان انتخاب کنم.

حسینی پور علت تاخیر در انتصاب مدیران جدید در مازندران را هم گرایش به جوان گرایی عنوان کرد و گفت : متاسفانه به علت عدم استفاده از جوانان در حوزه های مدیریتی جوانان نخبه ما فاقد رزومه اجرایی هستند که همین کار را برای انتصاب سخت کرده است.

وی افزود : با وجود تمام این شرایط همچنان هدف ما تکیه بر نسل جوان است و می خواهیم از تجربیات پیشکسوتان انقلابی استان در کنار مدیریت قشر جوان استفاده کنیم.

استاندار مازندران خواستار ورود حمایت گونه دانشجویان به انتصابات جوانان نخبه شد و افزود : برای تحقق این امر لازم است دانشحویان از مدیران جوان انقلابی حمایت کنند. ما نیازمند جنبش قوی دانشجویان هستیم تا با جریانی که با ثروت خود فضای مجازی و رسانه را در اختیار دارد مقابله کنیم

 

وی افزود : با وجود تمام این شرایط همچنان هدف ما تکیه بر نسل جوان است و می خواهیم از تجربیات پیشکسوتان انقلابی استان در کنار مدیریت قشر جوان استفاده کنیم.

استاندار مازندران خواستار ورود حمایت گونه دانشجویان به انتصابات جوانان نخبه شد و افزود : برای تحقق این امر لازم است دانشحویان از مدیران جوان انقلابی حمایت کنند. ما نیازمند جنبش قوی دانشجویان هستیم تا با جریانی که با ثروت خود فضای مجازی و رسانه را در اختیار دارد مقابله کنیم .

وی همچنین از دانشجویان خواست؛ افراد نخبه ای را که فکر می کنند توان اجرایی دارند ، به استانداری معرفی کنند تا استانداری با کمک تیم تخصصی خود از بین این جوانان و با ارزش ها و قواعدی مد نظرش است ، انتخاب نماید.

حسینی پور استان مازندران را سرشار از مواهب طبیعی دانست و گفت : مهم ترین ظرفیت استان نیروی انسانی سرشار از هوش بالا است با وجود این که در این استان مشکلات وجود دارد ولی در اخرین نظر سنجی که شورای انقلاب فرهنگی انجام داد استان مازندران در شاخص امید به زندگی اول شد ما باید از همین روحیه و نشاط برای ساختن استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران منبع عظیم اقتصاد کشور است ، افزود : ما باید با استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و همراهی نخبگان اقتصاد دریا و جنگل را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه مازندران منبع عظیم اقتصاد کشور است ، افزود : ما باید با استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و همراهی نخبگان اقتصاد دریا و جنگل را تقویت کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه استانداری با آغوش باز پذیرای نظرات دانشجویان خواهد بود ، گفت : در استانداری میزی را برای حضور نمایندگان دانشجویان اختصاص خواهیم داد و هدف ما این ایت دانشگاه وارد عرصه های اجتماعی شود و ارتباط با دانشگاه از حالت تشریفاتی خارج شود.

وی افزود : برای فعال کردن جریان توسعه اقتصادی به دنبال بهره گیری از نخبگان دانشگاه ها هستم تا باکمک آنها درامد مردم مستضعف استان را افزایش دهیم.

حسینی پور گفت : در همین راستا نیز می خواهیم پالایشگاه لبنی مازندران را ایجاد کنیم تا در آن از ظرفیت ۲ هزار و ۸۰۰ روستای استان که هنوز بدرستی وارد چرخه اقتصادی نشده اند ، بهره مند شویم.

وی افزود : هدف ما این است تا با فعال کردن اقتصاد روستا با کمک جوانان روستایی از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم و در همین امر نیز به دانشگاه ها نیاز داریم تا با نظرات علمی خود به ما بگویند از چه طریقی روستاها را توانمند سازی کنیم.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار