تشییع ۶ شهید دفاع مقدس در استان مازندران

مازنیوز:معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: مردم همه شهرستانهای مازندران میزبان ۶ شهید خوشنام ۸ سال دفاع مقدس هستند

سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه 250 شهید خوشنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس وارد کشور شدند، اظهار کرد: از این تعداد شهدای تفحص شده 6 شهید وارد مازندران می‌شود و بر مردم این استان میهمان هستند.

وی با اشاره به اینکه عنوان استقبال از شهدای خوشنام، در مسیر لاله ها نامگذاری شده است، گفت: هم زمانی ورود پیکر مطهر شهدای خوشنام به مازندران با شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه، عطر و بوی معنوی خاصی به فضای استان خواهد بخشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا استان مازندران آغاز مراسم استقبال از شهدای خوشنام را شنبه 11 دی ساعت 9 صبح اعلام و تصریح کرد: این مراسم به صورت خودرویی از غربی ترین شهرستان مازندران، رامسر آغاز می‌شود و مسیر عبور کاروان در شهرهای غرب استان ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانیداستان فارس معطر به عطر شهدا می‌شود/ تشییع پیکر 5 شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا(س) ‌
هویت شهید گمنام شهرستان سلسله پس از 38 سال شناسایی شد
هویت پیکر مطهر 3 شهید دفاع مقدس شناسایی شد
سرهنگ مجیدی برنامه را دو محوری دانست و افزود: محور نخست خود کاروان شهدا است که برنامه ریزی جامعی برای حرکت آن انجام خواهد پذیرفت و محور دوم را تحویل شهدا برای استقبال در شهرستان‌های استان مازندران دانست تا امت انقلابی همه شهرها از معنویت حضور شهدا بهره‌ ببرند.

وی با بیان اینکه کاروان شهدای خوشنام، تا گلوگاه شرقی ترین شهرستان مازندران را طی خواهد کرد، یادآورشد: کاروان پس از طی مسیر شهرستان‌های استان، سه شنبه وارد ساری مرکز مازندران می‌شود تا شب وداع با فرزندان امام روح‌الله برگزار شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران محل وداع با آلاله‌های فاطمی را در حسینیه عاشقان کربلا ساری عنوان و خاطرنشان کرد: این مراسم پس از نماز مغرب و عشا با حضور شهروندان با ذکر مصیبت ایام فاطمیه و عزاداری سالگرد شهادت سردار سلیمانی و نوحه خوانی برگزار می‌گردد.

مجیدی چهارشنبه هفته آینده را روز تشیع پیکر مطهر 6 شهید خوشنام در مرکز مازندران اعلام و تصریح کرد: پس از تشیع در ساری، پیکر شهدا برای خاکسپاری به شهرستانها استان اعزام می شوند تا بر روی دستان مردم شهرهای مختلف دیار علویان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خاکسپاری 6 آلاله گمنام، پنج شنبه هفته آینده هم زمان با سراسر کشور در شهرهای مازندران انجام می‌شود، گفت: مردم ولایت مدار شهرستان‌های ساری، بهشهر، نکا و جویبار میزبان همیشگی این شهدا خواهند بود تا اثبات کنند فرزندان میهن، حتی گمنامیشان نیز قابل ارج نهادن است.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار