خدیجه نعمتیان

گتاب امکانات اولیه شهری ندارد

مازنیوز:خدیجه نعمتیان نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب، ایجاد و راه اندازی شبکه ملی بانوان را برای بهره گیری از ظرفیت های این قشر لازم و ضروری دانست.

به گزارش مازنیوز:خدیجه نعمتیان در گفتگو با خبرنگار مادرشهرگتاب با اشاره به این طرح ایجاد شبکه ملی بانوان را در نشست شورای عالی استان با حضور چمران رئیس این شورا ارائه و مطرح کرده‌ام، افزود: ایجاد و راه اندازی این شبکه یک مطالبه عمومی محسوب می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با همکاری بانوان مدیر در مناطق مختلف کشور طرح شبکه ملی بانوان را اجرایی و عملیاتی کنیم زیرا این شبکه دارای چشم انداز بالایی است.

وی با اظهار اینکه برای رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی باید از ظرفیت بخش‌های مختلف از جمله بانوان بهره گیری شود، راه اندازی شبکه ملی بانوان را در تحقق اهداف توسعه مؤثر برشمرد.

نعمتیان افزود در راستای اجرای شبکه ملی بانوان سعی کردیم این شبکه را در حوزه شهری گتاب نیز اجرایی کنیم و دعوت از بانوان فعال و نخبه از جمله برنامه‌های فراروی به شمار می‌رود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گتاب در ادامه گفت به رغم اینکه ۱۵ سال از شهر شدن گتاب می‌گذرد، اما هنوز امکانات اولیه شهری فراهم نشده و زیرساخت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله ورزشی نداریم.

وی گفت: بیش از ۱۰ سال از ساخت ورزشگاه در شهر می‌گذرد اما هنوز زیرساخت‌های خوبی در آن فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه حتی ماشین جمع آوری مکانیزه در شهر وجود ندارد، گفت: زباله به صورت دستی و با کامیون جمع آوری می‌شود.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار