حجت الاسلام گواهی

بزرگداشت ۹ دی ، موجب عقب راندن دشمنان

مازنیوز:رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در جمع مردم بابلسر گفت : بزرگداشت ۹ دی ماه ، تجلی شکوه و اقتدار و موجب عقب راندن دشمنان خواهد بود.

به گزارش مازنیوز:رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلی جمعه بابلسر با اشاره به اینکه حضور پرشور امروز مردم یادآور ۱۲ سال گذشته و حماسه ۹ دی آن سال است گفت : حضور پرشور مردم در این همایش در حقیقت لبیک به ندای رهبر عظشم الشان است واین تجمع که تجلی شکوه و اقتدار است باعث به عقب راندن دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام گواهی افزود : حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.
او تصریح کرد : حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید، گفت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد ساخت.
حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: نقش داهیانه، روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خنثی سازی فتنه عمیق و پیچیده سال ۸۸ و خلق حماسه بزرگ ۹ دی برکسی پوشیده نیست و بدون شک رهبری ایشان زمینه ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمائی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه بوده است.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار