ابوطالب شفقت

کارگزاران نظام با روحیه انقلابی و جهادی در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند

مازنیوز:ابوطالب شفقت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه امروز نیازمند حضور در صحنه برای حل مشکلات و چالش های کشور هستیم؛ گفت کارگزاران نظام باید با روحیه انقلابی و جهادی در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند

به گزارش مازنیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ابوطالب شفقت در نشست مدیران هسته های تابعه گزینش با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای ادامه حرکت و مسیر نیازمند مدیران و نیروی انسانی ولایتمدار، انقلابی و جهادی دارد؛ تصریح کرد: معیار گزینش همان نامه حضرت امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر است که در آن بر عدالت، شایسته سالاری و تعهد و اخلاق مداری تاکید شده و باید به عنوان الگو در جذب و به کارگیری نیروی انسانی در سیستم اداری کشور مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که کارگزار نظام جمهوری اسلامی ایران باید شانیت و لیاقت خدمت در این نظام مقدس را داشته باشد؛ گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایتمداری و انقلابی گری است و کارگزاران این نظام باید با روحیه و انگیزه خدمت به مردم در صحنه حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی، ترس از خدا در کار خود داشته باشد؛ گفت: این رسالت بر دوش نهاد گزینش است که یاد دهد که علاوه بر نظارت دنیوی، نظارت اخروی هم هست و باید کار و حرکت در مسیر رضایت خداوند باشد.
 
شفقت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این رسالت و وظیفه همه ما به عنوان کارگزاران نظام است که در راستای تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی در این خصوص گفت: باید در نظر داشته باشیم که انقلاب اسلامی آغاز مسیری برای رسیدن به تمدن اسلامی است، گفت: در طول این مسیر بایستی فرایند تشکیل نظام، دولت اسلامی و امت اسلامی به نحو موثر و مطلوبی در مرحله عمل قرار گیرد تا به مرحله نهایی تمدن اسلامی برسیم.

شفقت با بیان اینکه تحقق این هدف مقدس در گرو، کار جهادی، ایثار و از خود گذشتگی است، گفت: شاخص خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران شهدا و در راس آن شهید سلیمانی است و باید به تاسی از شهدا در مسیر خدمتگزاری به مردم قدم برداریم.

تحول نظام گزینش از دیگر محورهای مورد اشاره معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور بود و در این خصوص گفت: عدالت محوری در جذب و اجتناب از نگرش های سلیقه ای مبنای این تحول خواهد بود.

وی در پایان با اظهار این موضوع که نیازمند تولید خدمت به مردم و تولید قدرت در برابر دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: تحقق این امر با روحیه جهادی، انقلابی و حرکت در مسیر شهدای عزیز کشور عینیت می یابد

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار