دکتر مصطفی بازوند

مکتب شهید سلیمانی، مکتب اقتدار و عزت است

مازنیوز:دکتر مصطفی بازوندفرمانده سپاه بابلسر در نشست روشنگری با موضوع مکتب شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی در جمع مردم دهستان خشکرود با بیان اینکه شهید سلیمانی از پایه‌گذاران تمدن نوین انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بابلسر با تاکید این شهید عزیز ما از کسانی بود که به پیروی از امام و رهبری، تمدن انقلاب اسلامی را سال‌ها جلو انداخت.وی با تاکید بر اینه جهان نیاز دارد که یک قله و الگویی از تمدن نوین اسلامی را ببیند که در شهادت سردار سلیمانی، این قله دیده شد، افزود: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند شهید سلیمانی برای غرب و استکبار به مراتب از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است، چون اقدامات سردار سلیمانی در قید حیات اینگونه بین‌المللی و الگو نشده بود اما بعد از شهادت، این سردار عزیز ما به یک چهره بین‌المللی تبدیل شد.

فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی، مکتب اقتدار و عزت است که با آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی که یک زمان شعار نیل تا فرات می‌داد و تا مرزهای ما آمده بودند، کاری کرد که اکنون در لاک دفاعی رفته و در لانه خود مخفی شده‌اند. 

این مسئول با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی، شاخص عزت و استقلال را به مردم گوشزد می‌کند، گفت: این فرمانده بزرگ در منطقه کاری کرد که توسط مردم همان کشور مقابل غربی‌ها ایستادند.

بازوند، روش و منش شهید سلیمانی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های کار مردمی و فعال‌سازی مردمی دانست و گفت: دیدیم این شهید چگونه در سیل، زلزله و بحران‌های داخلی وسط میدان بود و خود مردم را برای مردم فعال‌سازی می‌کرد.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی راهبردی فکر می‌کند، ادامه داد: کشور ما که زمانی رژیم بعث حمله مستقیم به آن کرد، امروز مرزهایش هزاران کیلومتر جابه‌جا شده و به بیخ گوش آمریکا رسیده است.

فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی از کشوری که یک مستعمره بود، ابرقدرت ساخت، خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر قدرت مدیریت کشور خودمان، توان تاثیرگذاری و تغییر در منطقه و بین‌الملل را داریم.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار