قاسم عزیززاده گرجی

تلاش برای حل مشکل سوخت برنج‌کاران

مازنیوز:فرماندار بابل گفت یکی از دلایل کاهش میزان برداشت محصول برنج، تاخیر در سوخت‌رسانی بوده است که در سال گذشته این مسئله را شاهد بودیم و امسال نباید کشاورزان درگیر این مسئله شوند.

قاسم عزیززاده گرجی در جلسه کارگروه سوخت شهرستان، اظهار کرد: امنیت روانی و آرامش روحی کشاورزان باید در صدر مسائل و مشکلات مطروحه باشد به همین دلیل از مسؤولان امر انتظار می‌رود پیگیری جدی در پلاک‌گذاری تراکتورها انجام شود.

فرماندار بابل گفت: یکی از دلایل کاهش میزان برداشت محصول برنج، تاخیر در سوخت‌رسانی بوده است که در سال گذشته این مسئله را شاهد بودیم و امسال نباید کشاورزان درگیر این مسئله شوند.

وی با بیان اینکه نباید امور و مشکلات به حالت حساس و غیر‌عادی در بیاید و تبدیل به بحران شود تا ما جلسه بگذاریم و به فکر چاره باشیم، گفت: بلکه دستگاه خدمات‌رسان باید در طول سال نقاط ضعف امور محوله و کاستی‌ها را رصد کرده و برای برطرف کردن آن تلاش کند و قبل از اینکه تبدیل به بحران شود، به فکر چاره برای حل آن بحران احتمالی باشد.

فرماندار شهرستان بابل با اشاره به اینکه این‌گونه جلسات بعد از تبدیل شدن مشکلات به بحران یک نمره منفی برای مدیران مربوطه است، اضافه کرد:کشاورزان نباید از حق طبیعی خود محروم شوند به بهانه اینکه مجوز ندارند؛ بلکه باید با ایجاد سازی و کارهای لازم مسیر را طوری تسهیل کنیم تا کشاورزان به سمت گرفتن مجوز سوق یابند.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار