اسماعیل مهرافزا،مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری،

ارجاع تمامی درخواست های مردمی سفر استاندار به چالوس به دستگاه‌های اجرایی

مازنیوز:اسماعیل مهرافزا، گفت پنج روز پس از سفر شهرستانی استاندار مازندران به چالوس، تمامی موارد درخواست های مردمی، بررسی و به دستگاه های اجرایی مسئول ارجاع شد حدود ۷۰ درصد از مجموع ۳۵۶ مورد از درخواست‌ها از استاندار مربوط به دریافت تسهیلات است

بر اساس آمار اداره کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران اکنون که تمامی نامه‌های مردمی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع شده، روند اجرایی محقق شدن درخواست‌های آنان طبق برنامه‌ریزی‌ در حال انجام است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران افزود: در جریان سفر عالی‌ترین مقام اجرایی دولت و مدیران کل دستگاه های اجرایی به چالوس در مجموع ۳۵۶ نامه در قالب بیان مشکلات مردمی ثبت شد.

اسماعیل مهر افزا با بیان این که شهروندان چالوس استقبال خوبی از برپایی میزخدمت در ادارات این شهرستان داشتند، گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تمامی مطالبات شهروندان را ثبت کردند و پیگیری‌ها برای تحقق خواسته‌های مردمی از روزبعد سفر استاندار به چالوس به صورت ویژه آغاز شد.

وی تصریح کرد: دریافت تسهیلات اشتغال، قرض الحسنه، کمک‌های مالی و رفع مشکلات زیرساختی شهرستان، چهار درخواست اول مردم چالوس از استاندار بود که تمامی این مطالبات به بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران اضافه کرد: ادارات کل‌ امور اقتصادی و دارایی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک‌ها و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین تعداد درخواست‌های مردمی را داشتند و حدود ۹۰ درصد اجرای نامه‌ها تا حصول نتیجه، مربوط به این دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد از درخواست‌های مردمی سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به چالوس در دست اقدام است و ۱۵ درصد هم در گام اجرایی قرار گرفته است.

استاندار مازندران روز یکشنبه هفته جاری در قالب سفر شهرستانی با حضور حدود ۵۰ مدیرکل دستگاه اجرایی به چالوس سفر کرد.

بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به چالوس اعلام شد.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان چالوس دیدار و گفت و گو کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به چالوس بود.

پیشتر استاندار مازندران طی روزهای یکم فروردین، ششم و نوزدهم خرداد ماه به ترتیب در اولین، دومین و سومین سفر شهرستانی به نکا، گلوگاه و فریدونکنار سفر کرده بود.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار