سومین دوره جشنواره ورزش بسیج کارگری مازندران به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

 مازنیوز:سید جوادحسینیان سومین جشنواره فرهنگي و ورزشي کارگری استان مازندران با محوریت گرامیداشت ۱۱۱۸ شهید کارگر استان و  یا محوریت شهید نوروز علی یزدانخواه ” شهید شاخص جامعه کارگری کشور” برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج کارگری ،مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بیان داشت :سومین جشنواره فرهنگي و ورزشي کارگری استان مازندران با محوریت گرامیداشت ۱۱۱۸ شهید کارگر استان و  یا محوریت شهید نوروز علی یزدانخواه ” شهید شاخص جامعه کارگری کشور” برگزار شد.

سید جوادحسینیان افزود:این جشنواره که به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در راستای تکریم از جامعه بزرگ و پر تلاش کارگري و نیز ایجاد نشاط و امید در بین زحمتکشان عرصه تولید و اشتغال برگزار شد با استقبال و شرکت بیش از ۲۷۰ نفر از کارگران استان در دو رشته ورزشی والیبال و  تیراندازی با تفنگ بادی، به ميزباني شهرستان آمل برگزار شد.

وی اضافه داشت :قرار است در سال جاری برنامه های مختلف ورزشی بیشتری برنامه ریزی و برگزار شود.

در این دوره از مسابقات بیش از ۲۷۰ ورزشکار از سراسر استان مازندران در دو رشته والیبال، تیراندازی با تفنگ بادی با هم به رقابت پرداخته که در نتیجه تیمی شهرستان‌های ساری، آمل و فریدونکنار به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج کارگری مازندران در سالن ورزشی “ ۹ دی” شهرستان آمل با حضور باقری مدیرکل تعاون ، کار واموراجتماعی مازندران ، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه و سایر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار ، در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای کارگری شهید علیپور و نوروز علی یزدانخواه نیز تقدیر بعمل آمد.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار