هم زمان با فرا رسیدن هفته بسیج صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به مناسبت هفته بسیج مستضعفان

  1.      به گزارش مازنیوزبه نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته بسیج، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران ضمن گرامی‌داشت این   هفته را به همه اعضای خانواده بزرگ بسیج به‌ویژه بسیجیان جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

   متن این پیام تبریک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ  وَ مَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ ‌و أَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ  (انفال - ۶۰)

       از همان روزی که دم مسیحایی خمینی کبیر(ره)، گل‌واژه مقدس بسیج را زینت‌بخش نام یاران مخلص و باصفای خود نمود، تا امروز و فردای همه انقلاب‌ها و نهضت‌های جهان، نام مبارک بسیج و بسیجی،"ایمان، اخلاص، ایثار و بصیرت" را تداعی کرده و خواهد کرد. رحمت و سلام پروردگار متعال بر بسیجیان و همه مجاهدانی که پیروی از حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را در ورطه عمل، به شایستگی معنا بخشیدند.

       امروزه سازمان بسیج به‌عنوان عظیم‌ترین شبکه مردمی، از هیچ تلاشی در به‌ثمر رسیدن رسالت‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی فروگذار نکرده و با مشارکت در تمامی عرصه‌های انقلاب از سازندگی و محرومیت‌زدایی تا حوزه‌های تکنولوژی و علمی و هم‌چنین تعامل با نظام سلامت برای مقابله با بیماری کرونا افتخارات و دست‌آوردهای قابل‌توجهی را در راستای خودکفایی به نمایش گذاشته است.

       دلاوری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان تنها محدود به ایام دفاع مقدس نبوده، بلکه در تمام دوران حیات شجره طیبه انقلاب اسلامی، بسیج در کلیه افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، سهیم بوده و بسیجیان همواره در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی و دفاع از ارزش‌های متعالی انقلاب، شاخص و پیش‌رو بوده‌اند.

       این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان(ره) و شهدای گران‌قدر، فرا رسیدن هفته بسیج را که تداعی‌کننده معنای واژه‌های مقدسی هم‌چون حماسه، غرور، ایثار و شهادت است را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به‌خصوص جامعه دانشگاهی استان مازندران تبریک گفته، ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی بسیجیان، تاکید می‌نماید که جامعه فرهیختگان استان با بهره‌مندی از ظرفیت عظیم سه نهاد بزرگ این خانواده در دانشگاه یعنی بسیج اساتید، بسیج کارمندان و بسیج دانشجویی، سعی خواهد نمود تا با توکل بر خداوند متعال و تاسی از شهدای عزیز، گامی مستحکم در راه عزت و اعتلای ایران اسلامی بردارد.

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار