محمد‌اسماعیل امام‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران

مطالعه کتاب راهگشای بسیاری از مشکلات زندگی امروز است

مازنیوز:دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: مطالعه کتاب به‌ویژه کتب دینی مانند قرآن کریم، ادعیه و زندگی‌نامه ائمه اطهار(ع) همراه با درک درست مفاهیم آن‌ها می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش‌های زندگی امروزی باشد.

محمد‌اسماعیل امام‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران، ۲۵ آبان در نشست اعضای ستادی کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران، گفت: در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی است و از این روز تا ۳۰ آبان در کشور ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب برگزار می‌شود و خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این حوزه اقدامات شایسته تحسینی را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه در بین خانواده‌ها تصریح کرد: هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصت خوبی است، تا با تبلیغ مناسب، سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

امام‌زاده ضمن تشریح عملکرد خادمیاران رضوی استان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه به ویژه در مناطق روستایی و محروم، خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب به‌ویژه کتب دینی مانند قرآن کریم ،ادعیه و زندگی‌نامه ائمه اطهار (ع)  همراه با درک درست مفاهیم آنها می‌تواند، راهگشای بسیاری از چالش‌های زندگی امروزی باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران به همکاری دفاتر کانون خدمت رضوی در ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های مدون فرهنگی و هنری و دینی در ترویج این موضوع با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه طی سال به صورت ویژه و حتی در نقاط دور افتاده درقالب اردوی جهادی برای تبلیغ کتاب وکتابخوانی و فرهنگ رضوی  اجرا می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همه خادمیاران رضوی که برای خدمت به بارگاه رضوی برای شیفت خدمت به مشهد اعزام می‌شوند و یا در مناطق مختلف استان مازندران خادم افتخاری حضرت رضا(ع) هستند، اظهار کرد: کلیه خادمیاران رضوی با همکاری نهادهای فرهنگی، همانند اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مروج فرهنگ مطالعه و دوستی بیش از پیش مردم به ویژه نسل نو با یار مهربان «کتاب» باشند.

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار