هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران

۳۳ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیما در مازندران بهره برداری شد/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور

مازنیوز:آئین بهره برداری از ۳۳ پروژه فنی و تجهیزاتی صدا و سیمای مازندران با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش ازظهر جمعه در ساری برگزار شد

به گزارش مازنیوز، آئین بهره برداری از ۳۳ پروژه فنی و تجهیزاتی صدا و سیمای مازندران با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش ازظهر جمعه در ساری برگزار شد. 

این طرح‌ها شامل تجهیز استودیو تولید تلویزیون با کیفیت HD، نصب و راه اندازی سیستم ارسال ماهواره خودرویی، نصب و راه اندازی استودیوی تلویزیونی، HD سازی واحد‌های تولید، پخش نودال و واحد سیار تلویزیونی، راه اندازی ۹۸ سامانه دیجیتال، راه اندازی Ts در فرستنده‌های پرقدرت تلویزیونی سوردار و نمک آبرود، راه اندازی ۶ فرستنده رادیویی ، راه اندازی فیبرنوری در ورزشگاه های سید رسول حسینی ساری، شهید وطنی قائمشهر و حسیسنه عاشقان ساری و نصب سایت مانیتورینگ در ۶۰ ایستگاه تلویزیونی کم قدرت از جمله این طرح‌ها است که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

این طرح‌ها با حضور حسن عابدینی معاون امور استان‌ها ، علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حسینی پور استاندار، فرمانده سپاه کربلا، رئیس کل دادگستری مازندران و جمعی از مسئولان استان بهره برداری شد.

 

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه شبکه‌های رادیو و تلویزیون استان در سال‌های ۷۶ و ۷۷ راه اندازی شده است، گفت: امروز برنامه‌های صدا و سیما در تمام مناطق جهان قابل دریافت است.

 

وی با اشاره به فعال کردن هیئت‌های اندیشه ورز در برنامه‌های صدا و سیما گفت: پرهیز از تشدد در سیاستگذاری ها و پیگیری برای ترویج اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی از جمله رویکردها است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: من از مردم استان به خاطر این که سیمای استان را در سیمای ملی کمتر نشان دادیم،عذرخواهی می کنم.

 

ابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تبریزی و لقمانی از کارکنان این صدا و سیمای مازندران و دو همکار فوت شده در اثر ویروس کرونا، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم همواره دغدغه و مطالبات مردم را از طریق این رسانه پیگیری کنیم

افزایش سهم رسانه‌های استانی در شبکه ملی

 

معاون امور استان‌های رسانه ملی در مراسم بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صداوسیمای مازندران در ساری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و دشمنان ایران اسلامی ۵ راهبرد کلان را با هدف ناامن کردن کشورمان در پیش گرفته اند، گفت: تجزیه کشور‌های مسلمان منطقه، ایجاد فتنه طایفی و مذهبی در مناطق مرزی ایران، ایجاد کمربند امنیتی در اطراف رژیم صهیونیستی و دولت و ملت سازی از جمله این راهبرد‌ها است.

 

حسن عابدینی افزود: ایران در اغتشاشات اخیر هدف پیچیده ترین، حرفه ای‌ترین و گسترده‌ترین عملیات روانی تاریخ قرار گرفت و رسانه‌های معاند با بکارگیری ضدها تاکتیک جنگ روانی بدنبال برهم زدن فضای داخل کشور بودند.

 

او با بیان اینکه جبهه استکبار در دو سال گذشته موضوع ایران هراسی و جنگ سراسری دیپلماتیک علیه ایران را تدارک دیده بود، ادامه داد: ایران اسلامی سالهاست به بازدارندگی راهبردی رسیده است به گونه‌ای که اکنون فقط دو کشور ایران و امریکا صنعت نوین پهپادی دارند‌.

 

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: جنگ اوکراین از نگاه اروپاییان، تهدیدکننده امنیت این کشورها است اما چون ناتو نتوانسته است علیه روسیه اقدام کند بدنبال پهپهاد‌های ایرانی است که این خود نشان از قدرت کشورمان می دهد.

 

عابدینی گفت: رسانه ملی نه تنها دانشگاه ، بلکه قرارگاهی برای پراکندن امید و نشاط در جامعه، آسایشگاهی برای بیان زیبایی‌های هنری و بصری و آوردگاهی برای تبیین فتنه‌های دشمن است.

 

او با بیان اینکه عدالت گستری و هویت محوری سیاست رسانه ملی است، گفت: از دو هفته دیگر روزانه ۱۰ ساعت از برنامه های شبکه ملی به تولیدات استان‌ها اختصاص خواهد یافت و سهم صدا و سیمای استان ها در شبکه های یک ، دو، سه و چهار افزایش می یابد.

 

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مازندران ظرفیت های فراوانی در تولید محتوای دارد و نباید گذاشت کمبود‌ها زیر سرسبزی این استان پنهان بماند، افزود:آداب و رسوم ، سنت‌ها و فرهنگ‌ مازندران می تواند در استان تولید و در رسانه ملی پخش شود

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار