نشست صمیمی و هم اندیشی استاندار مازندران با سرداران و فرماندهان پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت

مازنیوز:استاندار مازندران در نشست صمیمی و هم اندیشی با سرداران و فرماندهان پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت با عنوان اینکه شما مردان روزهای سخت انقلاب و مظلومیت نظام هستید، خاطرنشان کرد: در سخت ترین شرایط نمره امتحانی بیست را از آن خود کردید و در تاریخ ماندگار شدید ‎

سید محمود حسینی پور در نشست صمیمی با سرداران و فرماندهان پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با عنوان اینکه شما مردان روزهای سخت انقلاب و مظلومیت نظام هستید، خاطرنشان کرد :در سخت ترین شرایط نمره امتحانی بیست را از آن خود کردید و در تاریخ ماندگار شدید که افتخاری است برای استان مازندران که امروز توفیق پیدا کردم از نزدیک در محضرشما باشم و دغدغه های شما پیشکسوتان، سرداران و فرماندهان عرصه های خطیر میدان های عمل را از نزدیک بشنوم .

وی ادامه داد :در فرمایشات مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم که چقدر محکم از دفاع مقدس حمایت می کنند و به همین منظور با تمام وجود در خدمت شما خواهم بود.

حسینی پور اظهار کرد : پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت پشتوانه مردم هستند و سطح توقعات و مشکلات شان را با شما در جریان می گذراند.


نماینده عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد :شما شخصیت های انقلابی در یک سال اخیر که وارد استان شدیم همه جانبه از جریان انقلاب و ‌دولت حمایت بی دریغ کردید که مایه خرسندی است و به دارا بودن همچین پشتوانه ای افتخار می کنیم

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار