آقای استاندار !

برخی فرمانداران و مدیران اجرایی شما توان اداره یک مغازه را هم ندارند!!!

مازنیوز:با گذشت بیش از یکسال از استقرار دولت سیزدهم و در پی آن حضور حسینی پور استاندار مازندران بر سکان مدیریت استان و علی رغم اینکه فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی بیش  از یکسال از مدت مدیریت آنها گذشته هنوز کارنامه روشن و شفافی از عملکرد خود ارائه نداده و به نوعی در سکوت کامل خبری و اجرایی به سر می برند

 

در حالیکه تنها تعدادی انگشت شمار از فرمانداران و مدیران اجرایی با تمام توان و درایت توصیف ناپذیر در حال کار و تلاش هستند و نتایج عملکرد آنها پیش چشم مردم و رسانه ها هست.
آقای استاندار اگرچه شاید شما در مسند و جایگاه خود تلاش وافر دارید اما در هر حال ضعف و ناکارآمدی مدیران اجرایی و فرمانداران و بخشداران در درجه اول به شما برمی گردد و مردم آن را به حساب شما می گذارند !! چرا که نماینده عالی دولت در استان شخص حضرتعالی هستید و قطع یقین عمده کاستی ها و نارساییها که از ناحیه ناکارآمدی مدیریت هست معطوف به کارنامه شما می گردد!
نماینده عالی دولت در استان چه اصراری دارند که مدیران ناتوان و بدعمل را در پست های مهم و حساس نگه می دارد و به چه قیمتی در استمرار این وضع سکوت می نماید؟ صادقانه و شفاف بگوییم که برخی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرای شما توان اداره یک باب مغازه معمولی را هم ندارند!!! در حالی که اعتماد عمومی این سرمایه ارزشمند مردمی را دچار خدشه می سازند؟؟
آقای استاندار!
بی تعارف به شما بگوییم که مردم از روند وضع فعلی در استان نگران و ناراحت هستند از تورم و رهاشدگی بازار ، از بداخلاقی ها و بدحجابی ها ، از رکود اقتصادی و تعطیلی تولیدی ها ، از کمبودها و نارساییها ، از وعده های اجرا نشده و  سایر موارد که همه را از چشم مدیران و فرمانداران و مسئولین می بینند!
در حالی که امام مسلمین مقام معظم رهبری در شعار سال جدید به موضوع کاهش تورم و افزایش تولید تاکید نمودند، به یقین اولین مخاطب و طرف فرمایشات معظم له مدیران و مسئولین هستند که بی شک شما و مدیرانتان هم مورد خطاب هستید!! 
آقای استاندار !  برای تحقق منویات رهبری عزیز و رئیس دولت سیزدهم در این راستا چه کردید ؟ 
مردم منتظر ارائه گزارش عملکرد و یا تغییر مدیران کم کار و تشویق مدیران پرتلاش هستند تا در مسیر توسعه و آبادانی سره از ناسره مشخص باشد 
امروز استان زرخیز مازندران نیاز جدی به مدیران انقلابی متعهد و متخصص و توانمند دارد تا در کشاکش معضلات فرهنگی و اقتصادی یار و یاور نظام و دولت و مردم باشند .
امیدواریم مدیریت ارشد استان با درایت انقلابی خود نگذارد فرصت های ناب خدمت در استان به هدر برود و در این رابطه اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار دهد تا اعتماد عمومی به دولت و نظام محفوظ بماند

حسین علیزاده

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار