فرمانده سپاه بابلسر

شناسایی و متلاشی شدن شبکه مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر

 مازنیوز:فرمانده سپاه بابلسر از شناسایی و متلاشی شدن یک شبکه با عنوان «جوانان محلات بابلسر» با هدف فریب و جذب جوانان و نوجوانان مرتبط با گروهک منافقین در بابلسر خبر داد و گفت با تلاش‌های پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه بابلسر این گروه متلاشی شده است.

به گزارش مازنیوز:سرهنگ بازوند امروز در جمع خبرنگاران از کشف شبکه مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: با تلاش‌های پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه بابلسر، یک شبکه با عنوان "جوانان محلات بابلسر" با هدف فریب و جذب جوانان و نوجوانان مرتبط با گروهک منافقین در بابلسر کشف و متلاشی شد. 
 
بازوند با بیان سه خبر در حوزه امنیتی و فساد اقتصادی، خاطرنشان کرد: خبر اول که بسیار مهم است اینکه به لطف الهی بعد از تلاش‌های پاسداران گمنام گروهک نفاق تحت عنوان جوانان محلات بابلسر در تور اطلاعاتی سپاه بابلسر قرار گرفتند و عواملشان دستگیر شدند. 
 
فرمانده سپاه بابلسرافزود: این شبکه مرتبط با گروهک نفاق به دنبال فریب جوانان و نوجوانان با وعده‌های واهی پناهندگی در خارج از کشور بود که عواملش با عنوان شهروند خبرنگار برای رسانه‌های معاند تولید محتوا داشتند. 
 
وی ادامه داد: دستگیری عوامل این گروهک تروریستی با تلاش شبانه‌روزی سپاه در طول ۶ ماه گذشته انجام شد که در طی آن با حکم مقام قضایی دو نفر از لیدرهای اصلی دستگیر شدند، قطعا به دنبال شناسایی شبکه ارتباطی آنها هستیم. 
 
سرهنگ بازوند یادآور شد: توصیه من به همه خانواده ها و شهروندان این است که مراقب باشند با توصیه‌های واهی از جانب گروهک‌های منافق و شبکه‌های معاند همکاری نکنند، چرا که همه اقدامات اینها ضدامنیتی است و لیدرهای دستگیر شده طعمه گروهک ضدانقلاب بودند. سرهنگ بازوند به زودی در مقیاس استانی اتفاقات خوبی در راه است با تعقیب و مراقبت فراوان و استفاده از پهبادهای فنی چهره زن بدون اینکه کسی متوجه شود، برای سایر شبکه‌ها اقداماتی انجام شد که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
 
فرمانده سپاه بابلسردر ادامه گفت:در راستای دستور مقام معظم رهبری در بحث مقابله با فساد خصوصا فساد اقتصادی که در پی آن سپاه بابلسر سامانه (راصد یک) را طراحی کرده که گزارش مردمی فساد اقتصادی را مورد نظر قرار می‌دهد. 
 
وی اضافه کرد: در این سامانه هرگونه اطلاعات و گزارش‌های از دستگاه‌های اجرایی، افراد حقیقی و حقوقی هر جایی که فساد اتفاق می‌افتد قابلیت درج، ارسال عکس، سند، صوت، فیلم و موقعیت مکانی جرم را دارد و امروز رونمایی خواهد شد. 
 
بازوند تاکید کرد: اگر مردم اگر یاری کنند اسناد فساد را در این سامانه بارگزاری کنند عزم بسیار جدی‌ای در بحث مبارزه با فساد خواهیم داشت و با قاطعیت پیگیری خواهیم کرد. 
 
فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه هشدار می‌دهم که هیچ فاسدی در امان نخواهد بود، عنوان کرد: افرادی که گزارش فساد می دهند نیز مورد تشویق قرار خواهند گرفت. 

عضویت در خبرنامه

سرتیتر اخبار